5 stappen voor meer marketingrendement

Deze infographic publiceerde ik bij de start van mijn bedrijf in 2014. En hij is nog steeds relevant, sterker nog hij wordt steeds relevanter….

Vaak mis ik in de marketing en communicatie van bedrijven namelijk de echte klantwaarde. Er wordt nog veel ‘inside out’ geredeneerd en gecommuniceerd in plaats van ‘outside in’, waarbij je inspeelt op de beweegredenen van je klant.

Infographic ‘5 stappen voor meer marketingrendement’

 

Meer rendement met B2B Marketing Accent - Marlene Dekkers

 

Meer rendement behalen met je B2B marketingactiviteiten begint dus bij het leggen van een stevig fundament in de vorm van je bedrijfsDNA, vertaalt naar echte klantwaarde. Gepositioneerd in de belevingswereld van je klant, waarbij medewerkers authentieke magneten worden voor nieuwe klanten en medewerkers.

2 reacties op “5 stappen voor meer marketingrendement”

  1. Helemaal eens! Bedankt voor een kort en krachtig overzicht.

    1. Marlene Dekkers schreef:

      Graag gedaan Lisette, doe er je voordeel mee!

Geef een reactie op “5 stappen voor meer marketingrendement”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

Contentmarketingstrategie in de bouw De contentmarketingbelofte is een mooie. Je kunt verhalen vertellen waar mensen op zitten te wachten, die hen raken en hun leven beter, makkelijker of bijvoorbeeld mooier maken. Je kunt met behulp van een contentmarketingstrategie waarde toevoegen door je kennis te delen en bewijsvoering te leveren. Prachtig allemaal, maar dat is makkelijker …

Checklist zakelijk vloggen

Hoe verkoop je duurzaamheid?

meer blogs

5 stappen voor meer marketingrendement

Deze infographic publiceerde ik bij de start van mijn bedrijf in 2014. En hij is nog steeds relevant, sterker nog hij wordt steeds relevanter…. Vaak mis ik in de marketing en communicatie van bedrijven namelijk de echte klantwaarde. Er wordt nog veel ‘inside out’ geredeneerd en gecommuniceerd in plaats van ‘outside in’, waarbij je inspeelt …

Hoe goed ken jij je klant?

Wat is ‘de bedoeling’ van je bedrijf?

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten