5 stappen voor meer marketingrendement

Deze infographic publiceerde ik bij de start van mijn bedrijf in 2014. En hij is nog steeds relevant, sterker nog hij wordt steeds relevanter….

Vaak mis ik in de marketing en communicatie van bedrijven namelijk de echte klantwaarde. Er wordt nog veel ‘inside out’ geredeneerd en gecommuniceerd in plaats van ‘outside in’, waarbij je inspeelt op de beweegredenen van je klant.

Infographic ‘5 stappen voor meer marketingrendement’

 

Meer rendement met B2B Marketing Accent - Marlene Dekkers

 

Meer rendement behalen met je B2B marketingactiviteiten begint dus bij het leggen van een stevig fundament in de vorm van je bedrijfsDNA, vertaalt naar echte klantwaarde. Gepositioneerd in de belevingswereld van je klant, waarbij medewerkers authentieke magneten worden voor nieuwe klanten en medewerkers.

2 reacties op “5 stappen voor meer marketingrendement”

  1. Helemaal eens! Bedankt voor een kort en krachtig overzicht.

    1. Marlene Dekkers schreef:

      Graag gedaan Lisette, doe er je voordeel mee!

Geef een reactie op “5 stappen voor meer marketingrendement”

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten