Vlog B2B content marketing

Vlog B2B content marketing

Enthousiast begonnen met B2B content marketing, maar is de inspiratie op?

Loopt je content kalender steeds verder leeg?

“We hebben niks nieuws te melden…”, dat moet wel het meest gehoorde argument zijn, zodra ik mijn klanten spreek over de continuïteit in hun online zichtbaarheid en vindbaarheid.

En het valt ook niet mee om steeds met nieuws op de proppen te komen.

Tenminste, als je denkt dat alle kennis die je deelt ‘nieuw’ moet zijn…

Herkenbaar?

Ik nam er een vlogje over op.

Wie weet zit er een handige tip voor je tussen.

Veel kijkplezier!

 

Lees meer over: , ,

Geef een reactie op “Vlog B2B content marketing”

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren   Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een  op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat …

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten