Workshops online marketing B2B

Workshops online marketing B2B

workshop online marketingPraktische zakelijke workshops om direct aan de slag te gaan met een betere online zichtbaarheid en vindbaarheid.

Online plannen maken voor mijn klanten vind ik prachtig, deze plannen vervolgens in de kast zien verdwijnen en verstoffen niet natuurlijk.

De behoefte aan praktische hulp bij de uitvoering van online marketingactiviteiten blijkt erg groot.

Bedrijven begeleiden naar het punt waarop ze het verder zelf kunnen zie ik als mijn rol hierin.

Daarom bied ik een aantal praktische incompany workshops aan waardoor medewerkers over die eerste drempel van het onbekende kunnen stappen.

Ook zijn deze workshops handig voor bedrijven die nog geen kristalhelder plan bedacht hebben, maar wel direct praktisch aan de slag willen. Vaak volgt het benodigde inzicht om strategisch aan de slag te gaan dan ook…

Mijn workshops draaien helemaal om online kennis delen, zodat iedereen direct en enthousiast een professioneel steentje bij kan dragen aan de online expertise positie.

Is de behoefte er in jullie bedrijf ook?

Zie je hieronder een onderwerp waar je meer over wilt weten of direct mee aan de slag wilt?

  • Het DNA van jullie bedrijf ontdekken
  • Praktisch bouwen aan online kennisleiderschap
  • Starten met inbound marketing
  • Contentmarketing inzetten
  • Social selling toepassen
  • Zakelijk bloggen
  • Zakelijk vloggen
  • Zakelijk ploggen
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Personal branding

Spreken bovenstaande onderwerpen je aan? Laat het me weten, dan geef ik aan welke workshop geschikt is in jullie situatie. Iedere workshop is praktisch en op maat gemaakt. Zodat jullie ook meteen aan de slag gaan!

Neem gewoon even vrijblijvend contact met me op: 06-25 481 882

Lees meer over: , ,

Geef een reactie op “Workshops online marketing B2B”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Boek B2B-marketeers: de koplopers

B2B-marketeers: de koplopers De beste 36 b2b-marketeers aan het woord. Verwonderlijk dat de meeste aandacht altijd maar naar consumentenmarketing gaat, terwijl de B2B-markt veel groter is dan de B2C-markt. Dit motiveerde Edwin Vlems om een ode te brengen aan B2B-marketing in de vorm van een boek bomvol mooie en leerzame praktijkvoorbeelden van B2B-marketeers. Edwin interviewde …

Snel gestructureerd nieuwe contentmarketing ideeën ontdekken?

Employee advocacy: medewerkers als online ambassadeurs

meer blogs

Wat ik leerde van 75 zakelijke vlogs plaatsen op LinkedIn

Mijn ervaring met zakelijk vloggen op LinkedIn aan de hand van een interview door b2bmarketeers.nl

Inhakers op social media in b2b

1 onderwerp per stuk b2b content

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten