Workshops online marketing B2B

Workshops online marketing B2B

workshop online marketingPraktische zakelijke workshops om direct aan de slag te gaan met een betere online zichtbaarheid en vindbaarheid.

Online plannen maken voor mijn klanten vind ik prachtig, deze plannen vervolgens in de kast zien verdwijnen en verstoffen niet natuurlijk.

De behoefte aan praktische hulp bij de uitvoering van online marketingactiviteiten blijkt erg groot.

Bedrijven begeleiden naar het punt waarop ze het verder zelf kunnen zie ik als mijn rol hierin.

Daarom bied ik een aantal praktische incompany workshops aan waardoor medewerkers over die eerste drempel van het onbekende kunnen stappen.

Ook zijn deze workshops handig voor bedrijven die nog geen kristalhelder plan bedacht hebben, maar wel direct praktisch aan de slag willen. Vaak volgt het benodigde inzicht om strategisch aan de slag te gaan dan ook…

Mijn workshops draaien helemaal om online kennis delen, zodat iedereen direct en enthousiast een professioneel steentje bij kan dragen aan de online expertise positie.

Is de behoefte er in jullie bedrijf ook?

Zie je hieronder een onderwerp waar je meer over wilt weten of direct mee aan de slag wilt?

  • Het DNA van jullie bedrijf ontdekken
  • Praktisch bouwen aan online kennisleiderschap
  • Starten met inbound marketing
  • Contentmarketing inzetten
  • Social selling toepassen
  • Zakelijk bloggen
  • Zakelijk vloggen
  • Zakelijk ploggen
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Personal branding

Spreken bovenstaande onderwerpen je aan? Laat het me weten, dan geef ik aan welke workshop geschikt is in jullie situatie. Iedere workshop is praktisch en op maat gemaakt. Zodat jullie ook meteen aan de slag gaan!

Neem gewoon even vrijblijvend contact met me op: 06-25 481 882

Lees meer over: , ,

Geef een reactie op “Workshops online marketing B2B”

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren   Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een  op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat …

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten