Nieuwe website sales-innovatie.nl

Nieuwe website sales-innovatie.nl

Sales Innovatie - Marlene DekkersSteeds vaker krijg ik vragen over de nieuwe manieren van verkopen.

Veel mensen zijn op zoek naar praktische handvatten om potentiële klanten op het juiste moment met de juiste boodschap online te bereiken.

Masterclass

Sales Innovatie in B2B

Daarom heb ik de Masterclass Sales Innovatie in B2B ontwikkeld die ik samen met sales experts geef.

Alles over deze praktische masterclass vind je op de nieuwe website Sales-innovatie.nl 

Waarom deze masterclass Sales Innovatie in B2B?

Stop met verkopen, start met luisteren en helpen.

Merk je ook dat je steeds minder rendement haalt uit je verkoopinspanningen?

Traditionele verkooptechnieken verliezen hun effectiviteit. Omdat jouw klanten hun zoekgedrag aangepast hebben aan technieken van vandaag. Het koopproces vindt voor het grootste deel online plaats. Klanten zitten dus niet te wachten op onderbrekende telefoontjes en bezoeken. De macht ligt definitief bij jouw koper.

En wist je dat je dankzij Europese wetgeving in 2018 zonder expliciete toestemming geen bedrijfsgegevens, zoals persoonlijke telefoonnummers en e-mailadressen, meer mag gebruiken voor koude acquisitie?

Zorg daarom dat je mee mag blijven doen.

Hoe?

Volg de Masterclass Sales Innovatie in B2B.

Lees meer over: , ,

Geef een reactie op “Nieuwe website sales-innovatie.nl”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Social selling in mijn verkoopproces, waarom zou ik?

Social selling Deze tijd maakt één ding duidelijker dan ooit, als je in verkoop online niet zichtbaar en vindbaar bent, dan wordt het steeds lastiger om mee te kunnen blijven doen. Social selling, online sales, contentmarketing, zoekmachines, het kan allemaal best wel overweldigend overkomen. Zeker als je verantwoordelijk bent voor het salesteam, een specifieke klantgroep …

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

meer blogs

focus & kennisleiderschap

Het sleutelwoord bij het bouwen aan ‘kennisleiderschap’ is focus. Want dat leidt tot herkenning en erkenning van datgene waar jij om bekend wil staan bij klanten.

Claim je b2b nichemarkt

succesvolle online b2b marketing

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten