Nieuwe website sales-innovatie.nl

Nieuwe website sales-innovatie.nl

Sales Innovatie - Marlene DekkersSteeds vaker krijg ik vragen over de nieuwe manieren van verkopen.

Veel mensen zijn op zoek naar praktische handvatten om potentiële klanten op het juiste moment met de juiste boodschap online te bereiken.

Masterclass

Sales Innovatie in B2B

Daarom heb ik de Masterclass Sales Innovatie in B2B ontwikkeld die ik samen met sales experts geef.

Alles over deze praktische masterclass vind je op de nieuwe website Sales-innovatie.nl 

Waarom deze masterclass Sales Innovatie in B2B?

Stop met verkopen, start met luisteren en helpen.

Merk je ook dat je steeds minder rendement haalt uit je verkoopinspanningen?

Traditionele verkooptechnieken verliezen hun effectiviteit. Omdat jouw klanten hun zoekgedrag aangepast hebben aan technieken van vandaag. Het koopproces vindt voor het grootste deel online plaats. Klanten zitten dus niet te wachten op onderbrekende telefoontjes en bezoeken. De macht ligt definitief bij jouw koper.

En wist je dat je dankzij Europese wetgeving in 2018 zonder expliciete toestemming geen bedrijfsgegevens, zoals persoonlijke telefoonnummers en e-mailadressen, meer mag gebruiken voor koude acquisitie?

Zorg daarom dat je mee mag blijven doen.

Hoe?

Volg de Masterclass Sales Innovatie in B2B.

Lees meer over: , ,

Geef een reactie op “Nieuwe website sales-innovatie.nl”

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren   Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een  op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat …

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten