Nieuwe website sales-innovatie.nl

Nieuwe website sales-innovatie.nl

Sales Innovatie - Marlene DekkersSteeds vaker krijg ik vragen over de nieuwe manieren van verkopen.

Veel mensen zijn op zoek naar praktische handvatten om potentiële klanten op het juiste moment met de juiste boodschap online te bereiken.

Masterclass

Sales Innovatie in B2B

Daarom heb ik de Masterclass Sales Innovatie in B2B ontwikkeld die ik samen met sales experts geef.

Alles over deze praktische masterclass vind je op de nieuwe website Sales-innovatie.nl 

Waarom deze masterclass Sales Innovatie in B2B?

Stop met verkopen, start met luisteren en helpen.

Merk je ook dat je steeds minder rendement haalt uit je verkoopinspanningen?

Traditionele verkooptechnieken verliezen hun effectiviteit. Omdat jouw klanten hun zoekgedrag aangepast hebben aan technieken van vandaag. Het koopproces vindt voor het grootste deel online plaats. Klanten zitten dus niet te wachten op onderbrekende telefoontjes en bezoeken. De macht ligt definitief bij jouw koper.

En wist je dat je dankzij Europese wetgeving in 2018 zonder expliciete toestemming geen bedrijfsgegevens, zoals persoonlijke telefoonnummers en e-mailadressen, meer mag gebruiken voor koude acquisitie?

Zorg daarom dat je mee mag blijven doen.

Hoe?

Volg de Masterclass Sales Innovatie in B2B.

Lees meer over: , ,

Geef een reactie op “Nieuwe website sales-innovatie.nl”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten