Collega’s meekrijgen voor content en social media

Vind jij het ook lastig om je collega’s te activeren om bij te dragen aan B2B contentmarketing en social media activiteiten? Je bent echt niet de enige!

Je collega’s toch zo ver krijgen om input te leveren voor content? Voor blogs bijvoorbeeld?

Of ze te enthousiasmeren om actiever mee te doen op LinkedIn bijvoorbeeld?

In deze video geef ik je drie tips om ze mee te krijgen.

En als je goed luistert, hoor je er nog veel meer 😉

Veel succes!

Lees meer over: , ,

Geef een reactie op “Collega’s meekrijgen voor content en social media”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Help je klant te kiezen voor jou vanuit het heldere DNA van je bedrijf

Het heldere DNA van je bedrijf Dankzij digitalisering en technologie is je klant veranderd. Zijn zoektocht is veranderd. Zijn wereld is veel groter geworden. Daarmee ook de keuze(stress). Hij verlangt daarom iets anders van je. Namelijk dat je ‘m in zijn zoektocht helpt te kiezen (voor jou). Juist in B2B. Kwaliteit en service zijn basisvereisten. …

Marketing van ‘inside out’ naar ‘outside in’

Blijft het bij een droomoplevering, of gaan we het anders doen in de bouw?

meer blogs

Keuzeproces in B2B

Keuzeproces in B2B Kiezen vinden wij lastig. Teveel of te weinig keuze leidt daarom uiteindelijk vaak tot het niet maken van een keuze. Help daarom jouw ideale klant te kiezen (voor jou).

Waardepropositie in B2B

LinkedIn-code voor B2B

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten