Collega’s meekrijgen voor content en social media

Vind jij het ook lastig om je collega’s te activeren om bij te dragen aan B2B contentmarketing en social media activiteiten? Je bent echt niet de enige!

Je collega’s toch zo ver krijgen om input te leveren voor content? Voor blogs bijvoorbeeld?

Of ze te enthousiasmeren om actiever mee te doen op LinkedIn bijvoorbeeld?

In deze video geef ik je drie tips om ze mee te krijgen.

En als je goed luistert, hoor je er nog veel meer 😉

Veel succes!

Lees meer over: , ,

Geef een reactie op “Collega’s meekrijgen voor content en social media”

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap in de maakindustrie. Bouwen aan kennisleiderschap is een slimme manier om je productiebedrijf te laten groeien. Kennisleiderschap is de term die ik gebruik, in business-to-business marketing heet dit officieel ‘thought leadership’. Kennisleiderschap is het aanreiken van originele en innovatieve ideeën die verandering of vooruitgang binnen je industrie aanjagen. Kennisleiderschap kan op verschillende manieren geuit …

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten