Collega’s meekrijgen voor content en social media

Vind jij het ook lastig om je collega’s te activeren om bij te dragen aan B2B contentmarketing en social media activiteiten? Je bent echt niet de enige!

Je collega’s toch zo ver krijgen om input te leveren voor content? Voor blogs bijvoorbeeld?

Of ze te enthousiasmeren om actiever mee te doen op LinkedIn bijvoorbeeld?

In deze video geef ik je drie tips om ze mee te krijgen.

En als je goed luistert, hoor je er nog veel meer 😉

Veel succes!

Lees meer over: , ,

Geef een reactie op “Collega’s meekrijgen voor content en social media”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Marketing van ‘inside out’ naar ‘outside in’

Van ‘inside out’ naar ‘outside in’ marketing & communicatie Vaak merk ik bij toeleverende bedrijven aan de bouw, dat er enorm gepassioneerde mensen werken met heel veel kennis van zaken. Geweldig om te zien. Dat wat via hun marketing en communicatie daarvan de ‘buitenwereld’ bereikt, is echter grotendeels vanuit het bedrijf zelf geredeneerd. Sla er …

Blijft het bij een droomoplevering, of gaan we het anders doen in de bouw?

Zakelijk vloggen in de bouw

meer blogs

Publicatie Rabobank ledenmagazine Dichterbij

De Rabobank vroeg mij naar mijn mening over digitalisering & groei. De publicatie is verschenen in het ledenmagazine Dichterbij 3-18 voor de leden in Helmond. De tekst uitgeschreven: Wat heb je je klanten te bieden? Marlene Dekkers adviseert bedrijven bij hun online- en offline marketing. Ze geeft hen handvatten zodat ze hun klanten beter weten …

‘Customers the day after tomorrow’ – Steven van Belleghem, een must read

Marketing Prikkels video’s 1e helft 2018

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten