Prioriteiten op b2b marketingagenda

Wat absoluut prioriteit moet hebben op je marketingagenda (of ja, eigenlijk in je hele bedrijf)?

1. Digitalisering

2. Verduurzaming

Open deuren? Nee zeker niet, want het gaat echt veel verder dan je online zichtbaarheid of je bedrijfspand ‘vergroenen’.

Bekijk in de video wat echt je focus zou moeten krijgen en laat me gerust weten of dit ook zo is…

Ik ben benieuwd!

Lees meer over: ,

Geef een reactie op “Prioriteiten op b2b marketingagenda”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten