Prioriteiten op b2b marketingagenda

Wat absoluut prioriteit moet hebben op je marketingagenda (of ja, eigenlijk in je hele bedrijf)?

1. Digitalisering

2. Verduurzaming

Open deuren? Nee zeker niet, want het gaat echt veel verder dan je online zichtbaarheid of je bedrijfspand ‘vergroenen’.

Bekijk in de video wat echt je focus zou moeten krijgen en laat me gerust weten of dit ook zo is…

Ik ben benieuwd!

Lees meer over: ,

Geef een reactie op “Prioriteiten op b2b marketingagenda”

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren   Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een  op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat …

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten