Medewerkers overtuigen om online kennis te delen

Medewerkers overtuigen om online kennis te delen

Tevreden medewerkers trekken nieuwe medewerkers en klanten aan door online hun kennis, ervaring en verhalen te delen (employee advocacy).

Maar wat nou als je jouw collega’s nog niet zo ver krijgt om hieraan actief mee te doen?

In de video vind je 5 argumenten waarmee je ze duidelijk kunt maken wat zij er ook persoonlijk mee ‘winnen’ als zij hun expertise online gaan delen.

5 argumenten om collega’s te overtuigen online hun kennis te delen

Geef een reactie op “Medewerkers overtuigen om online kennis te delen”

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten