Medewerkers overtuigen om online kennis te delen

Medewerkers overtuigen om online kennis te delen

Tevreden medewerkers trekken nieuwe medewerkers en klanten aan door online hun kennis, ervaring en verhalen te delen (employee advocacy).

Maar wat nou als je jouw collega’s nog niet zo ver krijgt om hieraan actief mee te doen?

In de video vind je 5 argumenten waarmee je ze duidelijk kunt maken wat zij er ook persoonlijk mee ‘winnen’ als zij hun expertise online gaan delen.

5 argumenten om collega’s te overtuigen online hun kennis te delen

Geef een reactie op “Medewerkers overtuigen om online kennis te delen”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Social selling in mijn verkoopproces, waarom zou ik?

Social selling Deze tijd maakt één ding duidelijker dan ooit, als je in verkoop online niet zichtbaar en vindbaar bent, dan wordt het steeds lastiger om mee te kunnen blijven doen. Social selling, online sales, contentmarketing, zoekmachines, het kan allemaal best wel overweldigend overkomen. Zeker als je verantwoordelijk bent voor het salesteam, een specifieke klantgroep …

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

meer blogs

focus & kennisleiderschap

Het sleutelwoord bij het bouwen aan ‘kennisleiderschap’ is focus. Want dat leidt tot herkenning en erkenning van datgene waar jij om bekend wil staan bij klanten.

Claim je b2b nichemarkt

succesvolle online b2b marketing

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten