Medewerkers overtuigen om online kennis te delen

Medewerkers overtuigen om online kennis te delen

Tevreden medewerkers trekken nieuwe medewerkers en klanten aan door online hun kennis, ervaring en verhalen te delen (employee advocacy).

Maar wat nou als je jouw collega’s nog niet zo ver krijgt om hieraan actief mee te doen?

In de video vind je 5 argumenten waarmee je ze duidelijk kunt maken wat zij er ook persoonlijk mee ‘winnen’ als zij hun expertise online gaan delen.

5 argumenten om collega’s te overtuigen online hun kennis te delen

Geef een reactie op “Medewerkers overtuigen om online kennis te delen”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten