Medewerkers overtuigen om online kennis te delen

Medewerkers overtuigen om online kennis te delen

Tevreden medewerkers trekken nieuwe medewerkers en klanten aan door online hun kennis, ervaring en verhalen te delen (employee advocacy).

Maar wat nou als je jouw collega’s nog niet zo ver krijgt om hieraan actief mee te doen?

In de video vind je 5 argumenten waarmee je ze duidelijk kunt maken wat zij er ook persoonlijk mee ‘winnen’ als zij hun expertise online gaan delen.

5 argumenten om collega’s te overtuigen online hun kennis te delen

Geef een reactie op “Medewerkers overtuigen om online kennis te delen”

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Hoe word jij de vliegende vis in jouw branche?

Tijdens mijn verblijf in Curaçao beleefde ik op een speedboot een werkelijk magisch moment. We schoten met grote snelheid over de zee waarbij er links en rechts van ons honderden vissen uit het water sprongen en een tijdje boven het wateroppervlakte ‘met ons meevlogen’ over de golven. Echt, je moet het je eens voorstellen; je …

Positioneren in de maakindustrie

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

meer blogs

Social media; bouwen op geleende grond

Social media; bouwen op geleende grond Wat er momenteel met TikTok gebeurt in Amerika is maar weer een reminder dat je voor de online aanwezigheid, zichtbaarheid en vindbaarheid van je merk niet te afhankelijk moet worden van social media kanalen. Het is namelijk als het bouwen van je huis op een stuk grond dat niet …

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Contentmissie in b2b formuleren

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten