Wat ik leerde van 75 zakelijke vlogs plaatsen op LinkedIn

Zakelijke vlogs. Of ja, korte video snacks, noemen zij het en dat is eigenlijk precies de spijker op z’n kop. Het interessante platform b2bmarketeers.nl interviewde mij over mijn vlogs die ik wekelijks op LinkedIn plaats.  Met behulp van mijn korte zakelijke vlogs probeer ik zo veel mogelijk marketingprikkels en tips rondom b2b marketing te geven aan mijn (trouwe) kijkers. Kort en krachtig kennis delen dus, op een laagdrempelige manier tot je te nemen.

Je bent gedisciplineerd aan de slag gegaan met korte video snacks over b2b marketing. Hoe kwam je op het idee?
Ik zag en ik las al tijden overal dat video een enorme vlucht zou gaan nemen. Nu neem ik dat soort voorspellingen in eerste instantie met een korreltje zout, maar ik geloofde er ergens ook wel in. Bovendien zag ik dat ze in Amerika inderdaad vol inzetten op video, meestal volgen wij dan ook.

De kracht van social media zit ‘m uiteindelijk toch in het persoonlijke en de verbinding maken. Zeker in b2b, waar de gunfactor zo bepalend is. Geen geschikter medium dan video om dit te bereiken, dus toen heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben gewoon begonnen.”

Het hoe, wat, waarom en andere tips, lees je verder in dit interview:

Interview: B2B Marketeer Marlene Dekkers over 75 LinkedIn video’s..en wat ze daar van heeft geleerd!

Wil je zelf ook meteen aan de slag met vlogs: pak dan deze checklist er eerst even bij.

Meer inspiratie en praktijkvoorbeelden over zakelijk vloggen vind je hier: zakelijk vloggen in de bouw.

Wil je alle kneepjes van vloggen in een middag onder de knie krijgen met je team?

Neem dan contact met je op, dan kijken we of mijn workshop zakelijk vloggen iets voor jullie is!

Lees meer over: , ,

Geef een reactie op “Wat ik leerde van 75 zakelijke vlogs plaatsen op LinkedIn”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Social selling in mijn verkoopproces, waarom zou ik?

Social selling Deze tijd maakt één ding duidelijker dan ooit, als je in verkoop online niet zichtbaar en vindbaar bent, dan wordt het steeds lastiger om mee te kunnen blijven doen. Social selling, online sales, contentmarketing, zoekmachines, het kan allemaal best wel overweldigend overkomen. Zeker als je verantwoordelijk bent voor het salesteam, een specifieke klantgroep …

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

meer blogs

focus & kennisleiderschap

Het sleutelwoord bij het bouwen aan ‘kennisleiderschap’ is focus. Want dat leidt tot herkenning en erkenning van datgene waar jij om bekend wil staan bij klanten.

Claim je b2b nichemarkt

succesvolle online b2b marketing

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten