Wat ik leerde van 75 zakelijke vlogs plaatsen op LinkedIn

Zakelijke vlogs. Of ja, korte video snacks, noemen zij het en dat is eigenlijk precies de spijker op z’n kop. Het interessante platform b2bmarketeers.nl interviewde mij over mijn vlogs die ik wekelijks op LinkedIn plaats.  Met behulp van mijn korte zakelijke vlogs probeer ik zo veel mogelijk marketingprikkels en tips rondom b2b marketing te geven aan mijn (trouwe) kijkers. Kort en krachtig kennis delen dus, op een laagdrempelige manier tot je te nemen.

Je bent gedisciplineerd aan de slag gegaan met korte video snacks over b2b marketing. Hoe kwam je op het idee?
Ik zag en ik las al tijden overal dat video een enorme vlucht zou gaan nemen. Nu neem ik dat soort voorspellingen in eerste instantie met een korreltje zout, maar ik geloofde er ergens ook wel in. Bovendien zag ik dat ze in Amerika inderdaad vol inzetten op video, meestal volgen wij dan ook.

De kracht van social media zit ‘m uiteindelijk toch in het persoonlijke en de verbinding maken. Zeker in b2b, waar de gunfactor zo bepalend is. Geen geschikter medium dan video om dit te bereiken, dus toen heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben gewoon begonnen.”

Het hoe, wat, waarom en andere tips, lees je verder in dit interview:

Interview: B2B Marketeer Marlene Dekkers over 75 LinkedIn video’s..en wat ze daar van heeft geleerd!

Wil je zelf ook meteen aan de slag met vlogs: pak dan deze checklist er eerst even bij.

Meer inspiratie en praktijkvoorbeelden over zakelijk vloggen vind je hier: zakelijk vloggen in de bouw.

Wil je alle kneepjes van vloggen in een middag onder de knie krijgen met je team?

Neem dan contact met je op, dan kijken we of mijn workshop zakelijk vloggen iets voor jullie is!

Lees meer over: , ,

Geef een reactie op “Wat ik leerde van 75 zakelijke vlogs plaatsen op LinkedIn”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Boek B2B-marketeers: de koplopers

B2B-marketeers: de koplopers De beste 36 b2b-marketeers aan het woord. Verwonderlijk dat de meeste aandacht altijd maar naar consumentenmarketing gaat, terwijl de B2B-markt veel groter is dan de B2C-markt. Dit motiveerde Edwin Vlems om een ode te brengen aan B2B-marketing in de vorm van een boek bomvol mooie en leerzame praktijkvoorbeelden van B2B-marketeers. Edwin interviewde …

Snel gestructureerd nieuwe contentmarketing ideeën ontdekken?

Employee advocacy: medewerkers als online ambassadeurs

meer blogs

Wat ik leerde van 75 zakelijke vlogs plaatsen op LinkedIn

Mijn ervaring met zakelijk vloggen op LinkedIn aan de hand van een interview door b2bmarketeers.nl

Inhakers op social media in b2b

1 onderwerp per stuk b2b content

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten