Terug naar vroeger, trend of toeval?

Is het een trend of toeval?

In één dag zag ik twee prikkelende commercials voorbij komen die indirect ‘terugverlangen’ naar vervlogen tijden…

Ikea: Experience the power of a Bookbook

Een ode aan het boek (lees papieren catalogus van Ikea). Leuk verwoord en verbeeld.

KPN: Sammy kijk omhoog

Als we alleen nog maar op onze devices kijken, zien we elkaar en de wereld om ons heen dan nog?

 

Wat denk jij, is het een trend of is het toeval?

Heb je nog andere leuke voorbeelden die je hier wilt delen?

Lees meer over: , , ,

Geef een reactie op “Terug naar vroeger, trend of toeval?”

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

Marketingkansen pakken Met de terechte aandacht voor klimaatverandering en de toenemende urgentie om duurzame (bouw)oplossingen toe te passen, nemen de marketingkansen voor de houtbranche toe. Per slot van rekening werkt deze branche met natuurlijke materialen die de aarde niet uitputten. De vraag is, pak je deze marketing- en verkoopkansen zelf, of laat je het aan …

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

Strategische basis voor b2b contentmarketing

meer blogs

Merkbelofte in b2b

De merkbelofte Welke belofte doe jij aan je potentiële klanten? Of heb je het vooral over je product of dienst?

Marketing Prikkels

De houten eeuw – special waaraan ik mocht bijdragen

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten