Terug naar vroeger, trend of toeval?

Is het een trend of toeval?

In één dag zag ik twee prikkelende commercials voorbij komen die indirect ’terugverlangen’ naar vervlogen tijden…

Ikea: Experience the power of a Bookbook

Een ode aan het boek (lees papieren catalogus van Ikea). Leuk verwoord en verbeeld.

KPN: Sammy kijk omhoog

Als we alleen nog maar op onze devices kijken, zien we elkaar en de wereld om ons heen dan nog?

 

Wat denk jij, is het een trend of is het toeval?

Heb je nog andere leuke voorbeelden die je hier wilt delen?

Lees meer over: , , ,

Geef een reactie op “Terug naar vroeger, trend of toeval?”

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap in de maakindustrie. Bouwen aan kennisleiderschap is een slimme manier om je productiebedrijf te laten groeien. Kennisleiderschap is de term die ik gebruik, in business-to-business marketing heet dit officieel ‘thought leadership’. Kennisleiderschap is het aanreiken van originele en innovatieve ideeën die verandering of vooruitgang binnen je industrie aanjagen. Kennisleiderschap kan op verschillende manieren geuit …

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten