Vanuit Why & DNA bouwen aan inbound marketing strategie en tactiek

Leer in deze video van (duurt een klein half uurtje) over waarom en hoe te beginnen vanuit DNA (‘Why’) en hoe je het verwerkt in je inbound marketing strategie & tactiek.

Het interview

George Thomas interviewt Tiffany Sauder, meer vind je hierover op de thesaleslion.com Nogal Amerikaans interview, dus kom je er niet helemaal uit, wellicht kan ik je dan verder helpen bij ’t ontdekken van je DNA en de vervolgstappen.

Echt een aanrader dit interview met Tiffany Sauder voor iedereen die geïnteresseerd is in inbound marketing en de Why & Golden Circle van Simon Sinek.

Geef een reactie op “Vanuit Why & DNA bouwen aan inbound marketing strategie en tactiek”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

Contentmarketingstrategie in de bouw De contentmarketingbelofte is een mooie. Je kunt verhalen vertellen waar mensen op zitten te wachten, die hen raken en hun leven beter, makkelijker of bijvoorbeeld mooier maken. Je kunt met behulp van een contentmarketingstrategie waarde toevoegen door je kennis te delen en bewijsvoering te leveren. Prachtig allemaal, maar dat is makkelijker …

Checklist zakelijk vloggen

Hoe verkoop je duurzaamheid?

meer blogs

5 stappen voor meer marketingrendement

Deze infographic publiceerde ik bij de start van mijn bedrijf in 2014. En hij is nog steeds relevant, sterker nog hij wordt steeds relevanter…. Vaak mis ik in de marketing en communicatie van bedrijven namelijk de echte klantwaarde. Er wordt nog veel ‘inside out’ geredeneerd en gecommuniceerd in plaats van ‘outside in’, waarbij je inspeelt …

Hoe goed ken jij je klant?

Wat is ‘de bedoeling’ van je bedrijf?

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten