focus & kennisleiderschap
Het sleutelwoord bij het bouwen aan ‘kennisleiderschap’ is focus.
Want dat leidt tot herkenning en erkenning van datgene waar jij om bekend wil staan bij klanten.
Lees meer over: kennisleiderschap
Het sleutelwoord bij het bouwen aan ‘kennisleiderschap’ is focus.
Want dat leidt tot herkenning en erkenning van datgene waar jij om bekend wil staan bij klanten.
Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat …
Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.
Geef een reactie op “focus & kennisleiderschap”