Claim je b2b nichemarkt

Baken jouw expertisegebied af.

Kies dat kleine, afgebakende, bewerkbare deel als jouw doelmarkt.

Word voor de beslissers in die niche de autoriteit.

Zet jezelf dus neer als expert.

Besef, wat jij normaal bent gaan vinden, is dat voor een ander niet.

Deel dus je kennis, ook als het voor jezelf in eerste instantie geen nieuwswaarde of meerwaarde (meer) lijkt te hebben.

Door dit consequent te doen kun je bij de juiste mensen met jouw specialisatie floreren.

Lees meer over:

Geef een reactie op “Claim je b2b nichemarkt”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Bescheidenheid siert, maar sla er niet in door

Bescheidenheid en marketing Bij houtverwerkende en houtbewerkende bedrijven die ik van binnen heb bekeken, valt me één ding vaak op. De bescheidenheid. De nuchtere mentaliteit. Die typische ‘doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg’ aanpak. Ik houd ervan. Bescheidenheid is een prachtige eigenschap. Maar in het geval van marketing is het ook al …

Social selling in mijn verkoopproces, waarom zou ik?

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

meer blogs

Mediakanalen kiezen in b2b

Welke mediakanalen kun je nou het beste inzetten om jouw ideale klanten te bereiken?

Juist in b2b doen mensen zaken met mensen

Waardevolle b2b content maken

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten