Claim je b2b nichemarkt

Baken jouw expertisegebied af.

Kies dat kleine, afgebakende, bewerkbare deel als jouw doelmarkt.

Word voor de beslissers in die niche de autoriteit.

Zet jezelf dus neer als expert.

Besef, wat jij normaal bent gaan vinden, is dat voor een ander niet.

Deel dus je kennis, ook als het voor jezelf in eerste instantie geen nieuwswaarde of meerwaarde (meer) lijkt te hebben.

Door dit consequent te doen kun je bij de juiste mensen met jouw specialisatie floreren.

Lees meer over:

Geef een reactie op “Claim je b2b nichemarkt”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Social selling in mijn verkoopproces, waarom zou ik?

Social selling Deze tijd maakt één ding duidelijker dan ooit, als je in verkoop online niet zichtbaar en vindbaar bent, dan wordt het steeds lastiger om mee te kunnen blijven doen. Social selling, online sales, contentmarketing, zoekmachines, het kan allemaal best wel overweldigend overkomen. Zeker als je verantwoordelijk bent voor het salesteam, een specifieke klantgroep …

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

meer blogs

focus & kennisleiderschap

Het sleutelwoord bij het bouwen aan ‘kennisleiderschap’ is focus. Want dat leidt tot herkenning en erkenning van datgene waar jij om bekend wil staan bij klanten.

Claim je b2b nichemarkt

succesvolle online b2b marketing

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten