Claim je b2b nichemarkt

Baken jouw expertisegebied af.

Kies dat kleine, afgebakende, bewerkbare deel als jouw doelmarkt.

Word voor de beslissers in die niche de autoriteit.

Zet jezelf dus neer als expert.

Besef, wat jij normaal bent gaan vinden, is dat voor een ander niet.

Deel dus je kennis, ook als het voor jezelf in eerste instantie geen nieuwswaarde of meerwaarde (meer) lijkt te hebben.

Door dit consequent te doen kun je bij de juiste mensen met jouw specialisatie floreren.

Lees meer over:

Geef een reactie op “Claim je b2b nichemarkt”

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten