Sales Innovatie

Sales Innovatie

Heeft traditionele sales nog wel toekomst?

En past de huidige aanpak nog in de (online) koopreis?

Het antwoord is keihard nee. Het moet anders.

masterclass-sales-innovatieSmarketing

Sales en marketing moeten hiervoor samensmelten.

In de masterclass sales innovatie in B2B draait het om:

  • bewustwording van de veranderingen in sales,
  • overtuiging rondom intensieve samenwerking met marketing,
  • beschikbare nieuwe verkooptools
  • en het klaarstomen van het salesteam van de toekomst.

Veranderingen in sales noodzakelijk, want wist je dat*:

– 22% van de verkopers in 2020 geen salesbaan meer heeft;

– 75% van de B2B inkopers aangeeft meer vertrouwen te hebben in kopen via een e-commerce omgeving dan via een verkoper;

– 93% aangeeft de voorkeur te hebben online te kopen in het geval ze al besloten hebben welk product het moet worden;

– 78% van de B2B beslissers de zoektocht begint op internet;

– 86% van de mensen  verkooppraatjes wantrouwt. 

* Bron: Forrester Research

sales-innovatie-masterclassTijdens de masterclass sales innovatie worden jullie als team meegenomen in de noodzakelijke veranderingen.

Het waarom, hoe en ieders rol in deze verandering komen uitvoerig aan bod.

Wil je meer weten?

Lees meer over de inhoud van de masterclass sales innovatie

Geef een reactie op “Sales Innovatie”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Boek B2B-marketeers: de koplopers

B2B-marketeers: de koplopers De beste 36 b2b-marketeers aan het woord. Verwonderlijk dat de meeste aandacht altijd maar naar consumentenmarketing gaat, terwijl de B2B-markt veel groter is dan de B2C-markt. Dit motiveerde Edwin Vlems om een ode te brengen aan B2B-marketing in de vorm van een boek bomvol mooie en leerzame praktijkvoorbeelden van B2B-marketeers. Edwin interviewde …

Snel gestructureerd nieuwe contentmarketing ideeën ontdekken?

Employee advocacy: medewerkers als online ambassadeurs

meer blogs

Wat ik leerde van 75 zakelijke vlogs plaatsen op LinkedIn

Mijn ervaring met zakelijk vloggen op LinkedIn aan de hand van een interview door b2bmarketeers.nl

Inhakers op social media in b2b

1 onderwerp per stuk b2b content

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten