Sales Innovatie

Sales Innovatie

Heeft traditionele sales nog wel toekomst?

En past de huidige aanpak nog in de (online) koopreis?

Het antwoord is keihard nee. Het moet anders.

masterclass-sales-innovatieSmarketing

Sales en marketing moeten hiervoor samensmelten.

In de masterclass sales innovatie in B2B draait het om:

  • bewustwording van de veranderingen in sales,
  • overtuiging rondom intensieve samenwerking met marketing,
  • beschikbare nieuwe verkooptools
  • en het klaarstomen van het salesteam van de toekomst.

Veranderingen in sales noodzakelijk, want wist je dat*:

– 22% van de verkopers in 2020 geen salesbaan meer heeft;

– 75% van de B2B inkopers aangeeft meer vertrouwen te hebben in kopen via een e-commerce omgeving dan via een verkoper;

– 93% aangeeft de voorkeur te hebben online te kopen in het geval ze al besloten hebben welk product het moet worden;

– 78% van de B2B beslissers de zoektocht begint op internet;

– 86% van de mensen  verkooppraatjes wantrouwt. 

* Bron: Forrester Research

sales-innovatie-masterclassTijdens de masterclass sales innovatie worden jullie als team meegenomen in de noodzakelijke veranderingen.

Het waarom, hoe en ieders rol in deze verandering komen uitvoerig aan bod.

Wil je meer weten?

Lees meer over de inhoud van de masterclass sales innovatie

Geef een reactie op “Sales Innovatie”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

Contentmarketingstrategie in de bouw De contentmarketingbelofte is een mooie. Je kunt verhalen vertellen waar mensen op zitten te wachten, die hen raken en hun leven beter, makkelijker of bijvoorbeeld mooier maken. Je kunt met behulp van een contentmarketingstrategie waarde toevoegen door je kennis te delen en bewijsvoering te leveren. Prachtig allemaal, maar dat is makkelijker …

Checklist zakelijk vloggen

Hoe verkoop je duurzaamheid?

meer blogs

5 stappen voor meer marketingrendement

Deze infographic publiceerde ik bij de start van mijn bedrijf in 2014. En hij is nog steeds relevant, sterker nog hij wordt steeds relevanter…. Vaak mis ik in de marketing en communicatie van bedrijven namelijk de echte klantwaarde. Er wordt nog veel ‘inside out’ geredeneerd en gecommuniceerd in plaats van ‘outside in’, waarbij je inspeelt …

Hoe goed ken jij je klant?

Wat is ‘de bedoeling’ van je bedrijf?

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten