Sales Innovatie

Sales Innovatie

Heeft traditionele sales nog wel toekomst?

En past de huidige aanpak nog in de (online) koopreis?

Het antwoord is keihard nee. Het moet anders.

masterclass-sales-innovatieSmarketing

Sales en marketing moeten hiervoor samensmelten.

In de masterclass sales innovatie in B2B draait het om:

  • bewustwording van de veranderingen in sales,
  • overtuiging rondom intensieve samenwerking met marketing,
  • beschikbare nieuwe verkooptools
  • en het klaarstomen van het salesteam van de toekomst.

Veranderingen in sales noodzakelijk, want wist je dat*:

– 22% van de verkopers in 2020 geen salesbaan meer heeft;

– 75% van de B2B inkopers aangeeft meer vertrouwen te hebben in kopen via een e-commerce omgeving dan via een verkoper;

– 93% aangeeft de voorkeur te hebben online te kopen in het geval ze al besloten hebben welk product het moet worden;

– 78% van de B2B beslissers de zoektocht begint op internet;

– 86% van de mensen  verkooppraatjes wantrouwt. 

* Bron: Forrester Research

sales-innovatie-masterclassTijdens de masterclass sales innovatie worden jullie als team meegenomen in de noodzakelijke veranderingen.

Het waarom, hoe en ieders rol in deze verandering komen uitvoerig aan bod.

Wil je meer weten?

Lees meer over de inhoud van de masterclass sales innovatie

Geef een reactie op “Sales Innovatie”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten