klantgerichtheid en het perfecte terrasje

Klantgerichtheid en het perfecte terrasje

Klantgerichtheid.

Wat is dat nou eigenlijk concreet?

Vanuit je klant redeneren?

Vriendelijk zijn?

De juiste mindset hebben?

Klantgerichtheid gaat vooral over heel goed luisteren.

Je klant echt begrijpen.

De vraag achter de vraag snappen.

Anticiperen op de behoeften van je klant. Ook in het moment.

Doe je dit goed, dan komt je klant bij je terug.

En is positief over jou tegen anderen.

Ken je het “Het perfecte terrasje” van cabaretier Hans Sibbel (Lebbis)?

Hierin komt de ware betekenis van klantgerichtheid in de praktijk heel mooi naar voren:

Geef een reactie op “klantgerichtheid en het perfecte terrasje”

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Wat is de waarde van je positionering?

De waarde van je positionering De waarde van een doordachte positionering? Dat bewijst Red Bull. Wist je namelijk dat Red Bull géén Oostenrijks idee is? Veel mensen denken dat het een puur Europees merk is, maar eigenlijk is het gebaseerd op het Thaise energiedrankje ‘Krating Daeng’. De Oostenrijkse ondernemer Dietrich Mateschitz ontdekte het drankje tijdens …

Hoe krijg je een betere marktpositie?

klantgerichtheid en Mahatma Gandhi

meer blogs

Branding en Yellowstone

Branding en TV serie Yellowstone Ik laat me in mijn vakgebied altijd graag inspireren door wat ik zoal meemaak, lees en kijk. Zo ook door de (vind ik dan) geweldige TV serie Yellowstone. Heb je deze al gezien? Echt een aanrader. De cowboys die in het familiebedrijf van de Duttons werken krijgen letterlijk een brandmerk …

Oprah Winfrey’s kijk op marketing

klantgerichtheid en het perfecte terrasje

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten