When life gives you lemons, make lemonade

“When life gives you lemons, make lemonade.”

Hoewel wel wereldwijd te maken hebben met een pandemie, is in een hoekje kruipen geen optie. Ook niet als zakelijk alles tegenzit en de oorzaken daarvan helaas buiten je eigen invloedssfeer liggen.

Meer dan ooit ben je als ondernemer nu een avonturier. Zet alles op alles om succesvol te worden, zijn en blijven. Kan het niet linksom, probeer het dan rechtsom.

Dat is toch de mooie kant van het ondernemen? Die echte uitdaging die je aangaat? Het lef tonen. Terug naar je basis, een volledig andere basis leggen, of die basis juist sneller uitbouwen. Pionieren, vallen, opstaan en kansen grijpen!

Ik wens je het lef en de doorzettingskracht om van 2021 een succesvol jaar te maken, hoe dan ook!

 

Positieve groet 2021 Marketing Accent

Lees meer over:

Geef een reactie op “When life gives you lemons, make lemonade”

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten