Via kleding je verhaal vertellen
Inspiratie
No stitch, no story suit.
Van Gils laat hier zien dat je de essentie van je bedrijf op een stoere manier via je product kunt vertellen.
Inspiratie
No stitch, no story suit.
Van Gils laat hier zien dat je de essentie van je bedrijf op een stoere manier via je product kunt vertellen.
Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …
Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.
Geef een reactie op “Via kleding je verhaal vertellen”