Gebakken lucht en vertrouwen in B2B

Kelly Antonis van WebsNL uit Eindhoven interviewde mij omdat ik als spreker op The Digital Future of B2B op 30 juni a.s. in Eindhoven mag spreken over B2B marketing. Dat leuke interview inspireerde Kelly tot het schrijven van een blog over gebakken lucht en vertrouwen.

 

 

Lees meer over: ,

Geef een reactie op “Gebakken lucht en vertrouwen in B2B”

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren   Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een  op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat …

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten