Van Gils storytelling via inhaker WK

No stitch nog glory 

Hier liet ik eerder al zien dat Van Gils de essentie van het bedrijf via haar producten kan vertellen.

Nu is Van Gils leverancier van de maatpakken voor Oranje.

Opnieuw slagen zij erin hun verhaal in de vorm van een opvallende inhaker voor het WK 2014 te vertellen.

Bij storytelling is het essentieel dat wat je brengt niet alleen entertainment is, maar ook relevantie.

Is deze inhaker relevant? Ik vind van wel. Voor het eerst in 65 jaar is Van Gils leverancier van Oranje, ze zijn daarom zo ’trots als een leeuw’, haken vanuit hun eigen waarden in, combineren voetbal en een leeuw op spectaculaire wijze en inspireren door tegelijkertijd ‘leeuwenfluisteraar’ Kevin Richardson de mogelijkheid te bieden om over zijn wildlife project te praten.

Van Gils vertelt het verhaal en de achtergronden van deze inhaker aan Omroep Brabant.

 

Geef een reactie op “Van Gils storytelling via inhaker WK”

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren   Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een  op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat …

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten