Van Gils storytelling via inhaker WK

No stitch nog glory 

Hier liet ik eerder al zien dat Van Gils de essentie van het bedrijf via haar producten kan vertellen.

Nu is Van Gils leverancier van de maatpakken voor Oranje.

Opnieuw slagen zij erin hun verhaal in de vorm van een opvallende inhaker voor het WK 2014 te vertellen.

Bij storytelling is het essentieel dat wat je brengt niet alleen entertainment is, maar ook relevantie.

Is deze inhaker relevant? Ik vind van wel. Voor het eerst in 65 jaar is Van Gils leverancier van Oranje, ze zijn daarom zo ‘trots als een leeuw’, haken vanuit hun eigen waarden in, combineren voetbal en een leeuw op spectaculaire wijze en inspireren door tegelijkertijd ‘leeuwenfluisteraar’ Kevin Richardson de mogelijkheid te bieden om over zijn wildlife project te praten.

Van Gils vertelt het verhaal en de achtergronden van deze inhaker aan Omroep Brabant.

 

Geef een reactie op “Van Gils storytelling via inhaker WK”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Social selling in mijn verkoopproces, waarom zou ik?

Social selling Deze tijd maakt één ding duidelijker dan ooit, als je in verkoop online niet zichtbaar en vindbaar bent, dan wordt het steeds lastiger om mee te kunnen blijven doen. Social selling, online sales, contentmarketing, zoekmachines, het kan allemaal best wel overweldigend overkomen. Zeker als je verantwoordelijk bent voor het salesteam, een specifieke klantgroep …

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

meer blogs

focus & kennisleiderschap

Het sleutelwoord bij het bouwen aan ‘kennisleiderschap’ is focus. Want dat leidt tot herkenning en erkenning van datgene waar jij om bekend wil staan bij klanten.

Claim je b2b nichemarkt

succesvolle online b2b marketing

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten