Van Gils storytelling via inhaker WK

No stitch nog glory 

Hier liet ik eerder al zien dat Van Gils de essentie van het bedrijf via haar producten kan vertellen.

Nu is Van Gils leverancier van de maatpakken voor Oranje.

Opnieuw slagen zij erin hun verhaal in de vorm van een opvallende inhaker voor het WK 2014 te vertellen.

Bij storytelling is het essentieel dat wat je brengt niet alleen entertainment is, maar ook relevantie.

Is deze inhaker relevant? Ik vind van wel. Voor het eerst in 65 jaar is Van Gils leverancier van Oranje, ze zijn daarom zo ’trots als een leeuw’, haken vanuit hun eigen waarden in, combineren voetbal en een leeuw op spectaculaire wijze en inspireren door tegelijkertijd ‘leeuwenfluisteraar’ Kevin Richardson de mogelijkheid te bieden om over zijn wildlife project te praten.

Van Gils vertelt het verhaal en de achtergronden van deze inhaker aan Omroep Brabant.

 

Geef een reactie op “Van Gils storytelling via inhaker WK”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten