Interview inbound marketing Tijdschrift voor Communicatiewetenschap UvA

interview inbound marketing in tijdschrift Medium

Medium, Tijdschrift voor Communicatiewetenschap UvA, juni 2014

Interview inbound marketing

Geheel op ‘inbound wijze’ vond Lisa Rutten, studente Communicatiewetenschappen aan de UvA, mij voor een interview over inbound marketing voor het tijdschrift van haar faculteit, genaamd ‘Medium’.

We hadden een prettig en inhoudelijk gesprek samen en het resultaat daarvan, vakkundig in verslag gegoten door Lisa, vind je hieronder.

 interview inbound marketing Marlene Dekkers door Lisa Rutten Medium Uva juni 2014 nr3

@ Lisa, dank voor je interesse en heel veel succes met je studie en in je loopbaan. 

Met jouw enthousiasme zit het wel goed! Het zijn fantastische tijden in ons vak, dus geniet!

Geef een reactie op “Interview inbound marketing Tijdschrift voor Communicatiewetenschap UvA”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten