Interview inbound marketing Tijdschrift voor Communicatiewetenschap UvA

interview inbound marketing in tijdschrift Medium

Medium, Tijdschrift voor Communicatiewetenschap UvA, juni 2014

Interview inbound marketing

Geheel op ‘inbound wijze’ vond Lisa Rutten, studente Communicatiewetenschappen aan de UvA, mij voor een interview over inbound marketing voor het tijdschrift van haar faculteit, genaamd ‘Medium’.

We hadden een prettig en inhoudelijk gesprek samen en het resultaat daarvan, vakkundig in verslag gegoten door Lisa, vind je hieronder.

 interview inbound marketing Marlene Dekkers door Lisa Rutten Medium Uva juni 2014 nr3

@ Lisa, dank voor je interesse en heel veel succes met je studie en in je loopbaan. 

Met jouw enthousiasme zit het wel goed! Het zijn fantastische tijden in ons vak, dus geniet!

Geef een reactie op “Interview inbound marketing Tijdschrift voor Communicatiewetenschap UvA”

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren   Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een  op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat …

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten