Marketing Prikkels

Marketing Prikkels - Marlene Dekkers - Marketing Accent

Om je uit te dagen net even anders naar je marketingactiviteiten te kijken, deel ik hier een slideshow met marketing prikkels.

Download hier de slideshow:

Marketing Prikkels – Marlene Dekkers – Marketing Accent

 

Bekijk ze met een frisse, open blik.

Laat ze eens op je inwerken.

Ze helpen je namelijk om accenten goed te verleggen.

Want met het juiste marketing accent krijg je echt meer rendement.

Laat je in de reacties weten of ik je geprikkeld heb?

Vind ik leuk!

Op zoek naar net dat juiste accent om ook jouw klanten te prikkelen?

Let me know!

 

 

 

Geef een reactie op “Marketing Prikkels”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten