De houten eeuw – special waaraan ik mocht bijdragen

Magazine de houten eeuw

Bijdrage Marketing Accent aan Magazine De houten eeuw

‘De houten eeuw’. Een prachtige special uitgebracht door Kozijnen van HOUT100%.

Een echt bewaarexemplaar voor uiteenlopende partijen in de bouwketen, waarin diverse prominenten hun visie op duurzaam bouwen en het bouwen met hout geven.

Je kunt een volledige digitale versie van het magazine downloaden.

Ik mocht in opdracht van Kozijnen van HOUT100% diverse bijdragen aan dit magazine leveren, in de vorm van interviews, artikelen en tekstschrijven.

Interviews Marketing Accent

Interview André Kuipers I Marlene Dekkers I Marketing Accent

  • Zo heb ik astronaut André Kuipers het hemd van het lijf gevraagd over zijn avonturen in de ruimte en welke lessen we hieruit met z’n allen kunnen trekken als het gaat over hoe we omgaan met onze aarde. Zeer inspirerend en leerzaam!
  • Bestuurslid bij Fontys University of Applied Sciences, Elphi Nelissen, gaf me tijdens een mooi interview haar visie op duurzaam bouwen. Hoopvol om van haar te horen welke transitie plaatsvindt en met welke interessante initiatieven zij bezig is.
  • ORGA architect Daan Bruggink heeft een bijzondere en waardevolle kijk op duurzaam bouwen (met hout) en brengt dit dagelijks indrukwekkend in de praktijk via de prachtige projecten die hij realiseert.
  • WWF mocht ik aan de tand voelen over duurzaam bouwen en wat hun visie hierop is, nu en voor de toekomst.

Hopelijk is dit magazine, dat veel onterechte vooroordelen over houtbouw wegneemt, ook leerzaam en inspirerend voor jou om te lezen!

Het was voor mij in ieder geval een feestje om aan deze special bij te mogen dragen in de vorm van deze artikelen. Dank Kozijnen van HOUT100%.

Tekstschrijven Marketing Accent

Mocht je voor jouw bedrijf op zoek zijn naar een interviewer of een tekstschrijver, neem dan contact met me op.

Wellicht kan ik je helpen bij (SEO-geoptimaliseerde) teksten voor je website, blogs met medewerkers, klanten of andere stakeholders aan de hand van interviews, of bijvoorbeeld artikelen voor in je magazine.

Hieronder vind je een sfeerimpressie van de special.

Interview WWF - Marketing Accent

Interview Elphi Nelissen de houten eeuw - Marketing Accent

Interview Daan Bruggink de houten eeuw - Marketing Accent

Interview André Kuipers de houten eeuw - Marketing Accent

Geef een reactie op “De houten eeuw – special waaraan ik mocht bijdragen”

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten