Klanten echt leren kennen via B2B events

Je klanten echt beter leren kennen tijdens B2B events, het kan!

Ben je binnenkort aanwezig op een vakbeurs of een kennisevent? Of ga je om tafel met een potentiële of bestaande klant?

Doe dat dan eens met een andere mindset. Ga informatie halen in plaats van brengen.

Want met een schat aan waardevolle klantinformatie kun je klanten veel beter bedienen.

Vanzelfsprekend? Waarom kennen zo weinig mensen hun klant dan echt goed..?

Relevante vragen stellen dus. Je vindt er een paar in de video…

Geef een reactie op “Klanten echt leren kennen via B2B events”

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten