De kracht van schaarste in B2B
Waarom werkt het creëren van schaarste zo goed?
En waar en hoe pas jij de kracht van schaarste toe, zodat klanten sneller kiezen voor jou?
Waarom werkt het creëren van schaarste zo goed?
En waar en hoe pas jij de kracht van schaarste toe, zodat klanten sneller kiezen voor jou?
De waarde van je positionering De waarde van een doordachte positionering? Dat bewijst Red Bull. Wist je namelijk dat Red Bull géén Oostenrijks idee is? Veel mensen denken dat het een puur Europees merk is, maar eigenlijk is het gebaseerd op het Thaise energiedrankje ‘Krating Daeng’. De Oostenrijkse ondernemer Dietrich Mateschitz ontdekte het drankje tijdens …
Branding en TV serie Yellowstone Ik laat me in mijn vakgebied altijd graag inspireren door wat ik zoal meemaak, lees en kijk. Zo ook door de (vind ik dan) geweldige TV serie Yellowstone. Heb je deze al gezien? Echt een aanrader. De cowboys die in het familiebedrijf van de Duttons werken krijgen letterlijk een brandmerk …
Geef een reactie op “De kracht van schaarste in B2B”