De kracht van schaarste in B2B
Waarom werkt het creëren van schaarste zo goed?
En waar en hoe pas jij de kracht van schaarste toe, zodat klanten sneller kiezen voor jou?
Waarom werkt het creëren van schaarste zo goed?
En waar en hoe pas jij de kracht van schaarste toe, zodat klanten sneller kiezen voor jou?
Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …
Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.
Geef een reactie op “De kracht van schaarste in B2B”