Stop met verkopen, start met helpen

 

 

 

Stop met verkopen?

Ja, onderbreek mensen niet langer, maar ga eerst eens goed luisteren. Als je goed luistert, kun je de juiste oplossing bieden voor het probleem dat zij hebben. Je kunt ze helpen door beetjes van je kennis met hen te delen. Zo bouw je een voorkeur op bij hen.

Zodra zij zelf de behoefte aan een oplossing ervaren, is die oplossing via jou binnen handbereik.

Dan zijn ze vanzelf verkocht.

Marlene Dekkers, B2B Marketing Accent quote

Geef een reactie op “Stop met verkopen, start met helpen”

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten