Publicatie Rabobank ledenmagazine Dichterbij

De Rabobank vroeg mij naar mijn mening over digitalisering & groei.

De publicatie is verschenen in het ledenmagazine Dichterbij 3-18 voor de leden in Helmond.

Ledenmagazine Rabobank Dichterbij 3-18 bijdrage Marlene Dekkers - Marketing Accent

De tekst uitgeschreven:

Wat heb je je klanten te bieden?

Marlene Dekkers adviseert bedrijven bij hun online- en offline marketing. Ze geeft hen handvatten zodat ze hun klanten beter weten te bereiken. ‘Als bedrijven mij vragen on ze te ondersteunen bij de inzet van LinkedIn of blogs, ga ik eerst terug naar de basis. Wie zijn je klanten en wat heb je ze te bieden? Dan pas ga je nadenken over de boodschap die je wilt verkondigen, de vorm en het kanaal dat je daarvoor in wilt zetten.’

Volgens Marlene hebben de potentiële klanten van haar opdrachtgevers zich online al goed voorbereid voordat ze contact opnemen. ‘Mijn advies is dan ook altijd: zorg dat je goed vindbaar bent, dat je je zaken op orde hebt. Zie je website als een 24 uurs-etalage.

Goede vindbaarheid en relevante kennis delen zijn belangrijk. Laat zien dat je een autoriteit bent op jouw vakgebied. En zorg voor een soepel overgang tussen online en offline communicatie met je klant.’

Wat Marlene altijd meegeeft: ‘De menselijke factor blijft ontzettend belangrijk. Uiteindelijk doe je zaken met een persoon!’

Geef een reactie op “Publicatie Rabobank ledenmagazine Dichterbij”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Snel gestructureerd nieuwe contentmarketing ideeën ontdekken?

Contentmarketing: snel en gestructureerd nieuwe ideeën ontdekken   Contentcreatie. Weet je niet welke kennis je nu weer moet gaan delen om online zichtbaar en vindbaar te zijn en blijven? Of denk je dat je niets ‘nieuws’ te melden hebt, dat je klanten toch niet zitten te wachten op jouw verhalen? Gaat het er eigenlijk nog …

Employee advocacy: medewerkers als online ambassadeurs

Checklist zakelijk vloggen

meer blogs

klantmagneet worden

Hoe word je een magneet voor klanten? Hoe word je klantmagneet? Door consequent te bouwen aan vertrouwen. Door je relevante expertise te delen en zo kennisleiderschap te veroveren bij je klanten. Zodat klanten je gaan zien als de gids tijdens hun koopreis, de expert, de bron voor informatie en de adviseur die hen verder helpt. …

3 vragen voor effectieve content

Enthousiasme overtuigt

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten