Publicatie Rabobank ledenmagazine Dichterbij

De Rabobank vroeg mij naar mijn mening over digitalisering & groei.

De publicatie is verschenen in het ledenmagazine Dichterbij 3-18 voor de leden in Helmond.

Ledenmagazine Rabobank Dichterbij 3-18 bijdrage Marlene Dekkers - Marketing Accent

De tekst uitgeschreven:

Wat heb je je klanten te bieden?

Marlene Dekkers adviseert bedrijven bij hun online- en offline marketing. Ze geeft hen handvatten zodat ze hun klanten beter weten te bereiken. ‘Als bedrijven mij vragen on ze te ondersteunen bij de inzet van LinkedIn of blogs, ga ik eerst terug naar de basis. Wie zijn je klanten en wat heb je ze te bieden? Dan pas ga je nadenken over de boodschap die je wilt verkondigen, de vorm en het kanaal dat je daarvoor in wilt zetten.’

Volgens Marlene hebben de potentiële klanten van haar opdrachtgevers zich online al goed voorbereid voordat ze contact opnemen. ‘Mijn advies is dan ook altijd: zorg dat je goed vindbaar bent, dat je je zaken op orde hebt. Zie je website als een 24 uurs-etalage.

Goede vindbaarheid en relevante kennis delen zijn belangrijk. Laat zien dat je een autoriteit bent op jouw vakgebied. En zorg voor een soepel overgang tussen online en offline communicatie met je klant.’

Wat Marlene altijd meegeeft: ‘De menselijke factor blijft ontzettend belangrijk. Uiteindelijk doe je zaken met een persoon!’

Geef een reactie op “Publicatie Rabobank ledenmagazine Dichterbij”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Help je klant te kiezen voor jou vanuit het heldere DNA van je bedrijf

Het heldere DNA van je bedrijf Dankzij digitalisering en technologie is je klant veranderd. Zijn zoektocht is veranderd. Zijn wereld is veel groter geworden. Daarmee ook de keuze(stress). Hij verlangt daarom iets anders van je. Namelijk dat je ‘m in zijn zoektocht helpt te kiezen (voor jou). Juist in B2B. Kwaliteit en service zijn basisvereisten. …

Marketing van ‘inside out’ naar ‘outside in’

Blijft het bij een droomoplevering, of gaan we het anders doen in de bouw?

meer blogs

Keuzeproces in B2B

Keuzeproces in B2B Kiezen vinden wij lastig. Teveel of te weinig keuze leidt daarom uiteindelijk vaak tot het niet maken van een keuze. Help daarom jouw ideale klant te kiezen (voor jou).

Waardepropositie in B2B

LinkedIn-code voor B2B

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten