Publicatie Rabobank ledenmagazine Dichterbij

De Rabobank vroeg mij naar mijn mening over digitalisering & groei.

De publicatie is verschenen in het ledenmagazine Dichterbij 3-18 voor de leden in Helmond.

Ledenmagazine Rabobank Dichterbij 3-18 bijdrage Marlene Dekkers - Marketing Accent

De tekst uitgeschreven:

Wat heb je je klanten te bieden?

Marlene Dekkers adviseert bedrijven bij hun online- en offline marketing. Ze geeft hen handvatten zodat ze hun klanten beter weten te bereiken. ‘Als bedrijven mij vragen on ze te ondersteunen bij de inzet van LinkedIn of blogs, ga ik eerst terug naar de basis. Wie zijn je klanten en wat heb je ze te bieden? Dan pas ga je nadenken over de boodschap die je wilt verkondigen, de vorm en het kanaal dat je daarvoor in wilt zetten.’

Volgens Marlene hebben de potentiële klanten van haar opdrachtgevers zich online al goed voorbereid voordat ze contact opnemen. ‘Mijn advies is dan ook altijd: zorg dat je goed vindbaar bent, dat je je zaken op orde hebt. Zie je website als een 24 uurs-etalage.

Goede vindbaarheid en relevante kennis delen zijn belangrijk. Laat zien dat je een autoriteit bent op jouw vakgebied. En zorg voor een soepel overgang tussen online en offline communicatie met je klant.’

Wat Marlene altijd meegeeft: ‘De menselijke factor blijft ontzettend belangrijk. Uiteindelijk doe je zaken met een persoon!’

Geef een reactie op “Publicatie Rabobank ledenmagazine Dichterbij”

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Hoe word jij de vliegende vis in jouw branche?

Tijdens mijn verblijf in Curaçao beleefde ik op een speedboot een werkelijk magisch moment. We schoten met grote snelheid over de zee waarbij er links en rechts van ons honderden vissen uit het water sprongen en een tijdje boven het wateroppervlakte ‘met ons meevlogen’ over de golven. Echt, je moet het je eens voorstellen; je …

Positioneren in de maakindustrie

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten