Publicatie Rabobank ledenmagazine Dichterbij

De Rabobank vroeg mij naar mijn mening over digitalisering & groei.

De publicatie is verschenen in het ledenmagazine Dichterbij 3-18 voor de leden in Helmond.

Ledenmagazine Rabobank Dichterbij 3-18 bijdrage Marlene Dekkers - Marketing Accent

De tekst uitgeschreven:

Wat heb je je klanten te bieden?

Marlene Dekkers adviseert bedrijven bij hun online- en offline marketing. Ze geeft hen handvatten zodat ze hun klanten beter weten te bereiken. ‘Als bedrijven mij vragen on ze te ondersteunen bij de inzet van LinkedIn of blogs, ga ik eerst terug naar de basis. Wie zijn je klanten en wat heb je ze te bieden? Dan pas ga je nadenken over de boodschap die je wilt verkondigen, de vorm en het kanaal dat je daarvoor in wilt zetten.’

Volgens Marlene hebben de potentiële klanten van haar opdrachtgevers zich online al goed voorbereid voordat ze contact opnemen. ‘Mijn advies is dan ook altijd: zorg dat je goed vindbaar bent, dat je je zaken op orde hebt. Zie je website als een 24 uurs-etalage.

Goede vindbaarheid en relevante kennis delen zijn belangrijk. Laat zien dat je een autoriteit bent op jouw vakgebied. En zorg voor een soepel overgang tussen online en offline communicatie met je klant.’

Wat Marlene altijd meegeeft: ‘De menselijke factor blijft ontzettend belangrijk. Uiteindelijk doe je zaken met een persoon!’

Geef een reactie op “Publicatie Rabobank ledenmagazine Dichterbij”

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten