Publicatie Rabobank ledenmagazine Dichterbij

De Rabobank vroeg mij naar mijn mening over digitalisering & groei.

De publicatie is verschenen in het ledenmagazine Dichterbij 3-18 voor de leden in Helmond.

Ledenmagazine Rabobank Dichterbij 3-18 bijdrage Marlene Dekkers - Marketing Accent

De tekst uitgeschreven:

Wat heb je je klanten te bieden?

Marlene Dekkers adviseert bedrijven bij hun online- en offline marketing. Ze geeft hen handvatten zodat ze hun klanten beter weten te bereiken. ‘Als bedrijven mij vragen on ze te ondersteunen bij de inzet van LinkedIn of blogs, ga ik eerst terug naar de basis. Wie zijn je klanten en wat heb je ze te bieden? Dan pas ga je nadenken over de boodschap die je wilt verkondigen, de vorm en het kanaal dat je daarvoor in wilt zetten.’

Volgens Marlene hebben de potentiële klanten van haar opdrachtgevers zich online al goed voorbereid voordat ze contact opnemen. ‘Mijn advies is dan ook altijd: zorg dat je goed vindbaar bent, dat je je zaken op orde hebt. Zie je website als een 24 uurs-etalage.

Goede vindbaarheid en relevante kennis delen zijn belangrijk. Laat zien dat je een autoriteit bent op jouw vakgebied. En zorg voor een soepel overgang tussen online en offline communicatie met je klant.’

Wat Marlene altijd meegeeft: ‘De menselijke factor blijft ontzettend belangrijk. Uiteindelijk doe je zaken met een persoon!’

Geef een reactie op “Publicatie Rabobank ledenmagazine Dichterbij”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Social selling in mijn verkoopproces, waarom zou ik?

Social selling Deze tijd maakt één ding duidelijker dan ooit, als je in verkoop online niet zichtbaar en vindbaar bent, dan wordt het steeds lastiger om mee te kunnen blijven doen. Social selling, online sales, contentmarketing, zoekmachines, het kan allemaal best wel overweldigend overkomen. Zeker als je verantwoordelijk bent voor het salesteam, een specifieke klantgroep …

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

meer blogs

focus & kennisleiderschap

Het sleutelwoord bij het bouwen aan ‘kennisleiderschap’ is focus. Want dat leidt tot herkenning en erkenning van datgene waar jij om bekend wil staan bij klanten.

Claim je b2b nichemarkt

succesvolle online b2b marketing

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten