Waardepropositie in B2B
Verkondig je waardepropositie in plaats van weer over je product, de eigenschappen of de technologie erachter te praten.
Hier is nog veel ruimte voor verbetering!
Verkondig je waardepropositie in plaats van weer over je product, de eigenschappen of de technologie erachter te praten.
Hier is nog veel ruimte voor verbetering!
Wat als je doelgroep iets anders van je merk vindt dan jijzelf? Veel bedrijven bouwen vol overtuiging aan hun merk. De kernwaarden hangen aan de muur, het logo klopt tot op de pixel en intern voelt alles glashelder. Maar wat gebeurt er als je van buiten naar binnen kijkt? Wat je bedoelt te zeggen met …
Ontdekkingsreis AI Toch niet weer een bericht over AI?! Vast weer iemand die ‘in je nek hijgt’ over de urgentie, de kansen of juist de gevaren. Ik merk dat het veel mensen die ik spreek benauwd en dat ze mede daarom zelfs een afkeer van AI krijgen, of in de weerstand schieten. En dat is …
Geef een reactie op “Waardepropositie in B2B”