online marketing training Isis

24-11-20 gaf ik de powervrouwen van Isis Ondernemende Vrouwen in Helmond een training over online marketing.

Online marketing, graag, maar hoe doe ik dat meteen goed?

 

online marketing 24-11-20

 

Dit was de uitnodiging voor de online training over online marketing:

Deze tijd maakt één ding duidelijker dan ooit, als je online niet zichtbaar en vindbaar bent, dan wordt het steeds lastiger om mee te blijven doen…

We hebben gemerkt dat dit onderwerp jullie bezighoudt. Online activiteiten, online marketing, het kan overweldigend overkomen. Maar pel je het af tot de kern, dan betekent het vooral kennishapjes delen om zo bij jouw publiek honger te creëren naar meer.

Lukraak beginnen is niet de meest effectieve manier om die honger op te wekken. Het is namelijk niet alleen belangrijk jezelf en je bedrijf op de juiste manier te presenteren, maar ook de juiste kennis op het juiste moment aan de juiste mensen te presenteren.

Marlene Dekkers licht toe graag toe hoe je hiervoor een goede basis legt. Hoe grijp je die online kansen? Wat kun je beter wel of niet doen? Hoe gaan de juiste mensen jou zien als de expert in jouw vakgebied?

 

online marketing training via Zoom

 

Het was een interessante en gezellige online bijeenkomst via Zoom met ca. 20 ondernemende vrouwen.

Thanks ladies voor de interessante interactie en mooie reacties na afloop!

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren   Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een  op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat …

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten