Social selling – High Tech Campus Eindhoven

Workshop social selling voor geïnteresseerden op de High Tech Campus in Eindhoven

Marlene Dekkers- Social Selling - HTC EindhovenHow wasting time on social media can save you time” was de prikkelende titel van een Engelstalige workshop ‘social selling’ die Edwin Vlems en ik op 11 februari 2020 gaven aan geïnteresseerden in het fraaie glazen huis van High Tech Plaza op de High Tech Campus in Eindhoven.

Tijdens de workshop kwamen de ins & outs van social selling stuk voor stuk voorbij zodat je als deelnemer met de opgedane kennis op LinkedIn en daarbuiten de kennisleider kan worden die je altijd al hebt willen zijn.

High Tech Plaza dank voor de goede organisatie en het mooie podium!

Edwin, dank weer voor de prettige samenwerking!

Social selling workshop - Marlene Dekkers Marketing Accent

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten