Social selling – High Tech Campus Eindhoven

Workshop social selling voor geïnteresseerden op de High Tech Campus in Eindhoven

Marlene Dekkers- Social Selling - HTC EindhovenHow wasting time on social media can save you time” was de prikkelende titel van een Engelstalige workshop ‘social selling’ die Edwin Vlems en ik op 11 februari 2020 gaven aan geïnteresseerden in het fraaie glazen huis van High Tech Plaza op de High Tech Campus in Eindhoven.

Tijdens de workshop kwamen de ins & outs van social selling stuk voor stuk voorbij zodat je als deelnemer met de opgedane kennis op LinkedIn en daarbuiten de kennisleider kan worden die je altijd al hebt willen zijn.

High Tech Plaza dank voor de goede organisatie en het mooie podium!

Edwin, dank weer voor de prettige samenwerking!

Social selling workshop - Marlene Dekkers Marketing Accent

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten