Contentmarketing strategie in de bouw

13 februari 2020 mocht ik op uitnodiging van USP Marketing Consultancy een presentatie geven over contentmarketing in de bouw aan de leden van BMP.

Presentatie Marlene Dekkers BMP USP Marketing ConsultancyDe leden van Bouw Marketing Platform mocht ik meenemen in de ins & outs van een contentmarketingstrategie in de bouw. Vanuit DNA en thought leadership als basis, met focus op je ideale klanten en doordachte thema’s gestructureerd toewerkend naar je contentkalender. 

Tijdens mijn presentatie kwamen de volgende specifieke onderwerpen aan bod:

  • Contentmarketingstrategie in b2b
  • Vanuit DNA en kennisleiderschap
  • Gericht op je ideale huidige en potentiële klanten
  • Kanalen, contenttypen
  • Werken met thema’s en contentformats
  • Medewerkers als ambassadeurs
  • Strategische voorbeeldcase op hoofdlijnen

USP Marketing Consultancy is een onderzoeks- en adviesbureau dat gespecialiseerd is in de bouw-, DHZ- en vastgoedbranche en heeft het Bouw Marketing Platform (BMP) opgezet. Hierbinnen worden strategische marketingvraagstukken behandeld en kan een relatienetwerk worden opgebouwd om het eigen marketingbeleid specifiek te benchmarken en ervaringen te delen.

Dank USP Marketing Consultancy voor het mooie podium!

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren   Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een  op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat …

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten