Contentmarketing strategie in de bouw

13 februari 2020 mocht ik op uitnodiging van USP Marketing Consultancy een presentatie geven over contentmarketing in de bouw aan de leden van BMP.

Presentatie Marlene Dekkers BMP USP Marketing ConsultancyDe leden van Bouw Marketing Platform mocht ik meenemen in de ins & outs van een contentmarketingstrategie in de bouw. Vanuit DNA en thought leadership als basis, met focus op je ideale klanten en doordachte thema’s gestructureerd toewerkend naar je contentkalender. 

Tijdens mijn presentatie kwamen de volgende specifieke onderwerpen aan bod:

  • Contentmarketingstrategie in b2b
  • Vanuit DNA en kennisleiderschap
  • Gericht op je ideale huidige en potentiële klanten
  • Kanalen, contenttypen
  • Werken met thema’s en contentformats
  • Medewerkers als ambassadeurs
  • Strategische voorbeeldcase op hoofdlijnen

USP Marketing Consultancy is een onderzoeks- en adviesbureau dat gespecialiseerd is in de bouw-, DHZ- en vastgoedbranche en heeft het Bouw Marketing Platform (BMP) opgezet. Hierbinnen worden strategische marketingvraagstukken behandeld en kan een relatienetwerk worden opgebouwd om het eigen marketingbeleid specifiek te benchmarken en ervaringen te delen.

Dank USP Marketing Consultancy voor het mooie podium!

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten