Contentmarketing strategie in de bouw

13 februari 2020 mocht ik op uitnodiging van USP Marketing Consultancy een presentatie geven over contentmarketing in de bouw aan de leden van BMP.

Presentatie Marlene Dekkers BMP USP Marketing ConsultancyDe leden van Bouw Marketing Platform mocht ik meenemen in de ins & outs van een contentmarketingstrategie in de bouw. Vanuit DNA en thought leadership als basis, met focus op je ideale klanten en doordachte thema’s gestructureerd toewerkend naar je contentkalender. 

Tijdens mijn presentatie kwamen de volgende specifieke onderwerpen aan bod:

  • Contentmarketingstrategie in b2b
  • Vanuit DNA en kennisleiderschap
  • Gericht op je ideale huidige en potentiële klanten
  • Kanalen, contenttypen
  • Werken met thema’s en contentformats
  • Medewerkers als ambassadeurs
  • Strategische voorbeeldcase op hoofdlijnen

USP Marketing Consultancy is een onderzoeks- en adviesbureau dat gespecialiseerd is in de bouw-, DHZ- en vastgoedbranche en heeft het Bouw Marketing Platform (BMP) opgezet. Hierbinnen worden strategische marketingvraagstukken behandeld en kan een relatienetwerk worden opgebouwd om het eigen marketingbeleid specifiek te benchmarken en ervaringen te delen.

Dank USP Marketing Consultancy voor het mooie podium!

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

Top-of-mind blijven door een onuitwisbare beleving De kracht van beleving creëren voor klanten wordt onderschat. Sommige positieve klantervaringen en belevenissen blijven je namelijk voor altijd bij. Omdat ze indrukwekkend waren. Of onverwacht goed. Omdat het je een topgevoel gaf. Omdat het een fijne herinnering bij je opriep. Omdat je je oprecht geholpen voelde. Omdat de …

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

Checklist zakelijk vloggen

meer blogs

content inspiratie vinden

Stel je hebt wel een onderwerp in gedachte om content over te maken, maar je loopt daarna vast. Wat moet je dan allemaal melden over dat onderwerp? De inspiratie ontbreekt… Dan is er een simpele maar doeltreffende truc die je kunt toepassen om weer verder te kunnen!

lokaasmarketing

Educate don’t advertise

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten