Landelijke Kozijnendag 2019

2 oktober 2019 vond in de Tweede Kamer in Den Haag de Landelijke Kozijnendag 2019 plaats voor leden van de Sectie Kozijnen van de Nederlandse Branchevereniging voor de Timmerindustrie.

In diverse rollen heb ik hieraan mijn bijdrage mogen leveren.

Zo heb ik het volledige event georganiseerd en op de dag zelf begeleid, de contacten onderhouden met de sprekers uit de Tweede Kamer, zoals Maurits von Martels, woordvoerder Natuur, Milieu, Eric Ronnes, woordvoerder en portefeuillehouder Duurzame Woningbouwopgave en Martijn van Helvert, woordvoerder Buitenlandse Zaken.

Ook heb ik mede geregeld dat Maxime Verhagen, voorzitter van Bouwend Nederland, het Houtmanifest in ontvangst genomen heeft.

Super leuk om dit event te organiseren en in goede banen te leiden. Zo brengt je werk je nog eens ergens!

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

Contentmarketingstrategie in de bouw De contentmarketingbelofte is een mooie. Je kunt verhalen vertellen waar mensen op zitten te wachten, die hen raken en hun leven beter, makkelijker of bijvoorbeeld mooier maken. Je kunt met behulp van een contentmarketingstrategie waarde toevoegen door je kennis te delen en bewijsvoering te leveren. Prachtig allemaal, maar dat is makkelijker …

Checklist zakelijk vloggen

Hoe verkoop je duurzaamheid?

meer blogs

5 stappen voor meer marketingrendement

Deze infographic publiceerde ik bij de start van mijn bedrijf in 2014. En hij is nog steeds relevant, sterker nog hij wordt steeds relevanter…. Vaak mis ik in de marketing en communicatie van bedrijven namelijk de echte klantwaarde. Er wordt nog veel ‘inside out’ geredeneerd en gecommuniceerd in plaats van ‘outside in’, waarbij je inspeelt …

Hoe goed ken jij je klant?

Wat is ‘de bedoeling’ van je bedrijf?

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten