Landelijke Kozijnendag 2019

2 oktober 2019 vond in de Tweede Kamer in Den Haag de Landelijke Kozijnendag 2019 plaats voor leden van de Sectie Kozijnen van de Nederlandse Branchevereniging voor de Timmerindustrie.

In diverse rollen heb ik hieraan mijn bijdrage mogen leveren.

Zo heb ik het volledige event georganiseerd en op de dag zelf begeleid, de contacten onderhouden met de sprekers uit de Tweede Kamer, zoals Maurits von Martels, woordvoerder Natuur, Milieu, Eric Ronnes, woordvoerder en portefeuillehouder Duurzame Woningbouwopgave en Martijn van Helvert, woordvoerder Buitenlandse Zaken.

Ook heb ik mede geregeld dat Maxime Verhagen, voorzitter van Bouwend Nederland, het Houtmanifest in ontvangst genomen heeft.

Super leuk om dit event te organiseren en in goede banen te leiden. Zo brengt je werk je nog eens ergens!

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten