Landelijke Kozijnendag 2019

2 oktober 2019 vond in de Tweede Kamer in Den Haag de Landelijke Kozijnendag 2019 plaats voor leden van de Sectie Kozijnen van de Nederlandse Branchevereniging voor de Timmerindustrie.

In diverse rollen heb ik hieraan mijn bijdrage mogen leveren.

Zo heb ik het volledige event georganiseerd en op de dag zelf begeleid, de contacten onderhouden met de sprekers uit de Tweede Kamer, zoals Maurits von Martels, woordvoerder Natuur, Milieu, Eric Ronnes, woordvoerder en portefeuillehouder Duurzame Woningbouwopgave en Martijn van Helvert, woordvoerder Buitenlandse Zaken.

Ook heb ik mede geregeld dat Maxime Verhagen, voorzitter van Bouwend Nederland, het Houtmanifest in ontvangst genomen heeft.

Super leuk om dit event te organiseren en in goede banen te leiden. Zo brengt je werk je nog eens ergens!

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten