Landelijke Kozijnendag 2018

4 oktober 2018 vond op een prachtige locatie de Landelijke Kozijnendag 2018 plaats voor leden van de Sectie Kozijnen van de Nederlandse Branchevereniging voor de Timmerindustrie.

Organisatie en presentatie Kozijnendag 2018 Marlene Dekkers - Marketing Accent

In diverse rollen heb ik hieraan mijn bijdrage mogen leveren.

Ik heb het event mede georganiseerd, een presentatie gegeven over de ontwikkelingen bij de marketingcommissie van deze Sectie Kozijnen en de aanwezigen tijdens een korte en krachtige workshop getriggerd om vooral emotie en beleving in verkoop toe te passen.

Super leuk om te mogen doen!

 

Kozijnendag NBvT_4 okt 2018

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Marketing van ‘inside out’ naar ‘outside in’

Van ‘inside out’ naar ‘outside in’ marketing & communicatie Vaak merk ik bij toeleverende bedrijven aan de bouw, dat er enorm gepassioneerde mensen werken met heel veel kennis van zaken. Geweldig om te zien. Dat wat via hun marketing en communicatie daarvan de ‘buitenwereld’ bereikt, is echter grotendeels vanuit het bedrijf zelf geredeneerd. Sla er …

Blijft het bij een droomoplevering, of gaan we het anders doen in de bouw?

Zakelijk vloggen in de bouw

meer blogs

Publicatie Rabobank ledenmagazine Dichterbij

De Rabobank vroeg mij naar mijn mening over digitalisering & groei. De publicatie is verschenen in het ledenmagazine Dichterbij 3-18 voor de leden in Helmond. De tekst uitgeschreven: Wat heb je je klanten te bieden? Marlene Dekkers adviseert bedrijven bij hun online- en offline marketing. Ze geeft hen handvatten zodat ze hun klanten beter weten …

‘Customers the day after tomorrow’ – Steven van Belleghem, een must read

Marketing Prikkels video’s 1e helft 2018

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten