Landelijke Kozijnendag 2018

4 oktober 2018 vond op een prachtige locatie de Landelijke Kozijnendag 2018 plaats voor leden van de Sectie Kozijnen van de Nederlandse Branchevereniging voor de Timmerindustrie.

Organisatie en presentatie Kozijnendag 2018 Marlene Dekkers - Marketing Accent

In diverse rollen heb ik hieraan mijn bijdrage mogen leveren.

Ik heb het event mede georganiseerd, een presentatie gegeven over de ontwikkelingen bij de marketingcommissie van deze Sectie Kozijnen en de aanwezigen tijdens een korte en krachtige workshop getriggerd om vooral emotie en beleving in verkoop toe te passen.

Super leuk om te mogen doen!

 

Kozijnendag NBvT_4 okt 2018

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten