Werving via online ambassadeurs

Employee advocacy & Inbound Recruitment

Recruitment via je eigen mensen

Veranderd zoekgedrag en de schaarste op de technische arbeidsmarkt vragen om een andere arbeidsmarktbenadering. Marlene Dekkers spreker Mikrocentrum inbound recruitment

Zeker als je geen gebruik kunt maken van grote naamsbekendheid of wervingsbudgetten, wil je als bedrijf op een andere manier toch bij de juiste kandidaten in beeld komen. In plaats van zelf naar kandidaten op zoek te gaan voor de vaak zeer specialistische vacatures, kun je er voor zorgen dat geschikte kandidaten jou zoeken en vinden.

 

Online ambassadeurs trekken geschikte kandidaten aan

 

Marlene Dekkers - spreker inbound recruitment - Mikrocentrum

Waar begin je?

Bij je eigen ambassadeurs. Kandidaten willen namelijk het bedrijf en de mensen achter de vacature leren kennen. Laat medewerkers daarom de echte verhalen over en binnen het bedrijf en hun functie vertellen. Zij zijn de enthousiastelingen die er niet voor niets al voor gekozen hebben om bij jouw bedrijf te werken. Zet je die overtuigingskracht slim in, dan trek je de geschikte kandidaten naar je toe.

Tijdens de 5pm sessie op 14 februari 2019. bij Mikrocentrum in Veldhoven vertelde ik op een praktische en laagdrempelige manier over inbound recruitment en employee advocacy; het waarom, hoe en wat van deze manier van werving.

Marlene Dekkers spreker Mikrocentrum 5pm employee advocacy

Meer informatie 5pm sessies Mikrocentrum.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Snel gestructureerd nieuwe contentmarketing ideeën ontdekken?

Contentmarketing: snel en gestructureerd nieuwe ideeën ontdekken   Contentcreatie. Weet je niet welke kennis je nu weer moet gaan delen om online zichtbaar en vindbaar te zijn en blijven? Of denk je dat je niets ‘nieuws’ te melden hebt, dat je klanten toch niet zitten te wachten op jouw verhalen? Gaat het er eigenlijk nog …

Employee advocacy: medewerkers als online ambassadeurs

Checklist zakelijk vloggen

meer blogs

klantmagneet worden

Hoe word je een magneet voor klanten? Hoe word je klantmagneet? Door consequent te bouwen aan vertrouwen. Door je relevante expertise te delen en zo kennisleiderschap te veroveren bij je klanten. Zodat klanten je gaan zien als de gids tijdens hun koopreis, de expert, de bron voor informatie en de adviseur die hen verder helpt. …

3 vragen voor effectieve content

Enthousiasme overtuigt

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten