Werving via online ambassadeurs

Employee advocacy & Inbound Recruitment

Recruitment via je eigen mensen

Veranderd zoekgedrag en de schaarste op de technische arbeidsmarkt vragen om een andere arbeidsmarktbenadering. Marlene Dekkers spreker Mikrocentrum inbound recruitment

Zeker als je geen gebruik kunt maken van grote naamsbekendheid of wervingsbudgetten, wil je als bedrijf op een andere manier toch bij de juiste kandidaten in beeld komen. In plaats van zelf naar kandidaten op zoek te gaan voor de vaak zeer specialistische vacatures, kun je er voor zorgen dat geschikte kandidaten jou zoeken en vinden.

 

Online ambassadeurs trekken geschikte kandidaten aan

 

Marlene Dekkers - spreker inbound recruitment - Mikrocentrum

Waar begin je?

Bij je eigen ambassadeurs. Kandidaten willen namelijk het bedrijf en de mensen achter de vacature leren kennen. Laat medewerkers daarom de echte verhalen over en binnen het bedrijf en hun functie vertellen. Zij zijn de enthousiastelingen die er niet voor niets al voor gekozen hebben om bij jouw bedrijf te werken. Zet je die overtuigingskracht slim in, dan trek je de geschikte kandidaten naar je toe.

Tijdens de 5pm sessie op 14 februari 2019. bij Mikrocentrum in Veldhoven vertelde ik op een praktische en laagdrempelige manier over inbound recruitment en employee advocacy; het waarom, hoe en wat van deze manier van werving.

Marlene Dekkers spreker Mikrocentrum 5pm employee advocacy

Meer informatie 5pm sessies Mikrocentrum.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Social selling in mijn verkoopproces, waarom zou ik?

Social selling Deze tijd maakt één ding duidelijker dan ooit, als je in verkoop online niet zichtbaar en vindbaar bent, dan wordt het steeds lastiger om mee te kunnen blijven doen. Social selling, online sales, contentmarketing, zoekmachines, het kan allemaal best wel overweldigend overkomen. Zeker als je verantwoordelijk bent voor het salesteam, een specifieke klantgroep …

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

meer blogs

focus & kennisleiderschap

Het sleutelwoord bij het bouwen aan ‘kennisleiderschap’ is focus. Want dat leidt tot herkenning en erkenning van datgene waar jij om bekend wil staan bij klanten.

Claim je b2b nichemarkt

succesvolle online b2b marketing

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten