Kendeon kennissessie (gratis)

Als partner van Kendeon mag ik je uitnodigen voor een kennissessie waarin professionals specialistische kennis rondom online marketing en sales delen met het MKB.

Online autoriteit en kennisleiderschap bereik je door:

  • Online aanwezigheid – een professionele basis en uitstraling
  • Online zichtbaarheid – de juiste kennis via de juiste kanalen op het juiste moment delen
  • Gevonden worden – relevante informatie bieden in zoekresultaten van zoekmachines

Tijdens een inspirerende kennissessie komen in ca. 2,5 uur de geheimen van succesvolle online marketing & sales voorbij.

  • Waarom online kennis delen?
    Over verandering, je bedrijfsDNA en bouwen aan online kennisleiderschap
  • Hoe zorg je voor een professionele aanwezigheid?
    Het belang van techniek en ontwerp
  • Hoe word je goed gevonden online?
    Van zoekmachineoptimalisatie tot adverteren via Google
  • Hoe haal je daadwerkelijk business uit online kanalen?
    Van traditionele sales naar sales innovatie

Gratis deelnemen aan de Kendeon kennissessie?

Mis het dus niet en schrijf je snel in voor de volgende editie op 23 september 2016.

Deelname aan de sessie kost 295,- maar als je contact met me opneemt, krijg je een code voor gratis toegang.

Samen online kennis delen Logo KENDEON

Kendeon bestaat uit een groep van zelfstandige professionals die verbonden zijn door een gemeenschappelijke missie. Wij zien allemaal de noodzaak van een professionele online aanwezigheid en vindbaarheid voor B2B bedrijven. Wij willen MKB-bedrijven professioneel helpen met bouwen aan online autoriteit en kennisleiderschap.

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Social selling in mijn verkoopproces, waarom zou ik?

Social selling Deze tijd maakt één ding duidelijker dan ooit, als je in verkoop online niet zichtbaar en vindbaar bent, dan wordt het steeds lastiger om mee te kunnen blijven doen. Social selling, online sales, contentmarketing, zoekmachines, het kan allemaal best wel overweldigend overkomen. Zeker als je verantwoordelijk bent voor het salesteam, een specifieke klantgroep …

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

meer blogs

focus & kennisleiderschap

Het sleutelwoord bij het bouwen aan ‘kennisleiderschap’ is focus. Want dat leidt tot herkenning en erkenning van datgene waar jij om bekend wil staan bij klanten.

Claim je b2b nichemarkt

succesvolle online b2b marketing

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten