Kendeon kennissessie (gratis)

Als partner van Kendeon mag ik je uitnodigen voor een kennissessie waarin professionals specialistische kennis rondom online marketing en sales delen met het MKB.

Online autoriteit en kennisleiderschap bereik je door:

  • Online aanwezigheid – een professionele basis en uitstraling
  • Online zichtbaarheid – de juiste kennis via de juiste kanalen op het juiste moment delen
  • Gevonden worden – relevante informatie bieden in zoekresultaten van zoekmachines

Tijdens een inspirerende kennissessie komen in ca. 2,5 uur de geheimen van succesvolle online marketing & sales voorbij.

  • Waarom online kennis delen?
    Over verandering, je bedrijfsDNA en bouwen aan online kennisleiderschap
  • Hoe zorg je voor een professionele aanwezigheid?
    Het belang van techniek en ontwerp
  • Hoe word je goed gevonden online?
    Van zoekmachineoptimalisatie tot adverteren via Google
  • Hoe haal je daadwerkelijk business uit online kanalen?
    Van traditionele sales naar sales innovatie

Gratis deelnemen aan de Kendeon kennissessie?

Mis het dus niet en schrijf je snel in voor de volgende editie op 23 september 2016.

Deelname aan de sessie kost 295,- maar als je contact met me opneemt, krijg je een code voor gratis toegang.

Samen online kennis delen Logo KENDEON

Kendeon bestaat uit een groep van zelfstandige professionals die verbonden zijn door een gemeenschappelijke missie. Wij zien allemaal de noodzaak van een professionele online aanwezigheid en vindbaarheid voor B2B bedrijven. Wij willen MKB-bedrijven professioneel helpen met bouwen aan online autoriteit en kennisleiderschap.

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren   Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een  op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat …

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten