Workshop bloggen (gratis)

Er zijn veel goede redenen om te starten met (professioneel) B2B bloggen.

Belangrijk om te weten is dat bijna alle zoekvragen tegenwoordig beginnen op Google. Als je iets wilt weten, googel je dat zelf toch ook?Zakelijk gezien is dat niet anders. Helpen je traditionele marketing- en communicatiemiddelen je voldoende om online vindbaar te zijn? Het antwoord is nee.

Bloggen is een efficiënt middel om jezelf en je organisatie stevig op de online kaart te zetten. Met je blogposts kun je kennis delen. Als je tenminste weet waar je mee bezig bent en waarom je dat zo doet. Maar bovenal is het schrijven van blogs een uitstekende glijbaan van Google naar je organisatie. Benieuwd hoe dat precies werkt?

Schrijf dan nu in voor de gratis workshop bloggen op 4 maart 2016 bij Van Stiphout Grafische Communicatie in Mierlo. Deze workshop mag ik begeleiden. Inschrijven kan via info@vanstiphoutgrafisch.nl

Locatie: Ambachtweg 24 in Mierlo van 14.00 – 16.30 uur.

Wacht niet te lang want VOL=VOL. Graag tot dan!

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Social selling in mijn verkoopproces, waarom zou ik?

Social selling Deze tijd maakt één ding duidelijker dan ooit, als je in verkoop online niet zichtbaar en vindbaar bent, dan wordt het steeds lastiger om mee te kunnen blijven doen. Social selling, online sales, contentmarketing, zoekmachines, het kan allemaal best wel overweldigend overkomen. Zeker als je verantwoordelijk bent voor het salesteam, een specifieke klantgroep …

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

meer blogs

focus & kennisleiderschap

Het sleutelwoord bij het bouwen aan ‘kennisleiderschap’ is focus. Want dat leidt tot herkenning en erkenning van datgene waar jij om bekend wil staan bij klanten.

Claim je b2b nichemarkt

succesvolle online b2b marketing

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten