Spreker Isis Ondernemende vrouwen

Tijdens de algemene ledenvergadering van Isis ondernemende vrouwen, op 24 januari 2017 sprak ik over ‘online kansen, met de focus op LinkedIn’.

“Dat je via social media een groter bereik kunt realiseren is wel duidelijk, maar hoe pak je dat nu zo aan dat jouw bedrijf zich op de juiste manier profileert? Ik ging deze avond voornamelijk in op het juiste gebruik van LinkedIn. Naast de presentatie was er ruimte voor interactie, zodat we direct in konden gaan op praktische problemen waar je tegenaan loopt.”

Bedankt voor de leuke avond, ladies van Isis vrouwennetwerk!

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten