Spreker Ladies Sociëteit De Kempen

Op 6 april 2017 mocht ik de dames van de Ladies Sociëteit De Kempen adviseren rondom Social media marketing.

Spreker tijdens bijeenkomst Ladies Sociëteit De Kempen in Eersel

In een prettige setting in Eersel nam ik de dames eerst mee in de verandering waarmee we allemaal te maken hebben en de duidelijke signalen dat klanten anders oriënteren dan voorheen.

Vervolgens ben ik dieper ingegaan op online kennisleiderschap vanuit het DNA van je bedrijf. Uiteraard mochten vervolgens klantprofielen, koopreis, content marketing en social media niet ontbreken.

Wat je beter wel en niet kunt doen, tips, trics en learnings heb ik aan de hand van de eigen websites en social media activiteiten van de (bedrijven van de) dames praktisch toegelicht.

Bedankt dat ik mijn kennis met jullie mocht delen en graag tot ziens!

Spreker social media Marketing - Marlene Dekkers

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten