Spreker Ladies Sociëteit De Kempen

Op 6 april 2017 mocht ik de dames van de Ladies Sociëteit De Kempen adviseren rondom Social media marketing.

Spreker tijdens bijeenkomst Ladies Sociëteit De Kempen in Eersel

In een prettige setting in Eersel nam ik de dames eerst mee in de verandering waarmee we allemaal te maken hebben en de duidelijke signalen dat klanten anders oriënteren dan voorheen.

Vervolgens ben ik dieper ingegaan op online kennisleiderschap vanuit het DNA van je bedrijf. Uiteraard mochten vervolgens klantprofielen, koopreis, content marketing en social media niet ontbreken.

Wat je beter wel en niet kunt doen, tips, trics en learnings heb ik aan de hand van de eigen websites en social media activiteiten van de (bedrijven van de) dames praktisch toegelicht.

Bedankt dat ik mijn kennis met jullie mocht delen en graag tot ziens!

Spreker social media Marketing - Marlene Dekkers

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten