Workshop bloggen en vloggen

Donderdag 11 mei 2017 gaf ik een workshop bloggen en vloggen als onderdeel van de Babbage Academy bij Babbage Company in Amsterdam. 

Wil jij je online bereik vergroten met content in de vorm van professionele blogs en vlogs?

Babbage Academy - Marlene DekkersOp donderdagavond 11 mei 2017 gaf ik tijdens de Babbage Academy een workshop bloggen en vloggen bij Babbage Company in Amsterdam.

Bloggen of vloggen?

Bijna alle zoekvragen beginnen tegenwoordig op Google of Youtube. Ook zakelijk. Het is dus belangrijk dat je daar vindbaar en zichtbaar bent. Er zijn veel vormen van content marketing die je daarbij kunnen helpen. Schrijf je makkelijk, dan is kennisdelen in blogvorm zeer geschikt voor je. Spreek je graag voor groepen, voel je je thuis voor de camera, dan past de vlogvorm waarschijnlijk goed bij je.

Waarom bloggen of vloggen?

Met een blog of vlog vergroot je de online vindbaarheid van jezelf en het bedrijf waar je werkt. Je bouwt aan een hechte band met lezers en kijkers, vergroot je online bereik en genereert zo leads. Als je het professioneel aanpakt natuurlijk. Door via blogs en vlogs je kennis en expertise te delen, werk je daarnaast aan je expertpositie.

 

Wat mag je verwachten van mijn workshop?

Tijdens de workshop geef ik je richtlijnen, structuur en tips rondom professioneel bloggen en vloggen. Theorie waar je op moet letten, waar je blogs en vlogs verspreidt en hoe je zorgt dat ze gevonden worden. Daarnaast maak je een professionele aanzet van je blogartikel of vlogscript.

Wil je eerst nog meer weten over bloggen en vloggen?

Lees dan één van mijn eerdere blogs zoals ‘Bloggen, vloggen en ploggen’ of bel me vrijblijvend.

Graag tot ziens tijdens een volgende workshop!

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Boek B2B-marketeers: de koplopers

B2B-marketeers: de koplopers De beste 36 b2b-marketeers aan het woord. Verwonderlijk dat de meeste aandacht altijd maar naar consumentenmarketing gaat, terwijl de B2B-markt veel groter is dan de B2C-markt. Dit motiveerde Edwin Vlems om een ode te brengen aan B2B-marketing in de vorm van een boek bomvol mooie en leerzame praktijkvoorbeelden van B2B-marketeers. Edwin interviewde …

Snel gestructureerd nieuwe contentmarketing ideeën ontdekken?

Employee advocacy: medewerkers als online ambassadeurs

meer blogs

Wat ik leerde van 75 zakelijke vlogs plaatsen op LinkedIn

Mijn ervaring met zakelijk vloggen op LinkedIn aan de hand van een interview door b2bmarketeers.nl

Inhakers op social media in b2b

1 onderwerp per stuk b2b content

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten