Spreker ledenavond SMC

Tijdens de ledenavond van SMC, Salesmanagementclub op 21 februari 2017 sprak ik over ‘thought leadership’.

Thought leadership: niet verkopen, maar gevonden worden.

Hoe bouw je aan kennisleiderschap als bedrijf en als persoon?

Hoe zorg je dat potentiële klanten jou en je team gaan zien als de autoriteit op je vakgebied? Hoe word je online een klantenmagneet voor hen? Door stap voor stap strategisch en praktisch te bouwen aan je online kennisleiderschap (thought leadership). Ik neem je hierin graag mee aan de hand van een praktisch stappenplan. Zodat je niet meer hoeft te verkopen, maar gevonden wordt. Dat is prettig werken!

SMC is een dynamische studieclub voor ondernemende managers, met daarnaast op vriendschappelijke basis informatie uitwisseling tussen directeuren, sales- en marketingmanagers en zelfstandig ondernemers uit verschillende branches en regio’s.

Spreker SMC Marlene Dekkers Marketing Accent

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Social selling in mijn verkoopproces, waarom zou ik?

Social selling Deze tijd maakt één ding duidelijker dan ooit, als je in verkoop online niet zichtbaar en vindbaar bent, dan wordt het steeds lastiger om mee te kunnen blijven doen. Social selling, online sales, contentmarketing, zoekmachines, het kan allemaal best wel overweldigend overkomen. Zeker als je verantwoordelijk bent voor het salesteam, een specifieke klantgroep …

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

meer blogs

focus & kennisleiderschap

Het sleutelwoord bij het bouwen aan ‘kennisleiderschap’ is focus. Want dat leidt tot herkenning en erkenning van datgene waar jij om bekend wil staan bij klanten.

Claim je b2b nichemarkt

succesvolle online b2b marketing

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten