Spreker ledenavond SMC

Tijdens de ledenavond van SMC, Salesmanagementclub op 21 februari 2017 sprak ik over ’thought leadership’.

Thought leadership: niet verkopen, maar gevonden worden.

Hoe bouw je aan kennisleiderschap als bedrijf en als persoon?

Hoe zorg je dat potentiële klanten jou en je team gaan zien als de autoriteit op je vakgebied? Hoe word je online een klantenmagneet voor hen? Door stap voor stap strategisch en praktisch te bouwen aan je online kennisleiderschap (thought leadership). Ik neem je hierin graag mee aan de hand van een praktisch stappenplan. Zodat je niet meer hoeft te verkopen, maar gevonden wordt. Dat is prettig werken!

SMC is een dynamische studieclub voor ondernemende managers, met daarnaast op vriendschappelijke basis informatie uitwisseling tussen directeuren, sales- en marketingmanagers en zelfstandig ondernemers uit verschillende branches en regio’s.

Spreker SMC Marlene Dekkers Marketing Accent

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten