Spreker ledenavond SMC

Tijdens de ledenavond van SMC, Salesmanagementclub op 21 februari 2017 sprak ik over ‘thought leadership’.

Thought leadership: niet verkopen, maar gevonden worden.

Hoe bouw je aan kennisleiderschap als bedrijf en als persoon?

Hoe zorg je dat potentiële klanten jou en je team gaan zien als de autoriteit op je vakgebied? Hoe word je online een klantenmagneet voor hen? Door stap voor stap strategisch en praktisch te bouwen aan je online kennisleiderschap (thought leadership). Ik neem je hierin graag mee aan de hand van een praktisch stappenplan. Zodat je niet meer hoeft te verkopen, maar gevonden wordt. Dat is prettig werken!

SMC is een dynamische studieclub voor ondernemende managers, met daarnaast op vriendschappelijke basis informatie uitwisseling tussen directeuren, sales- en marketingmanagers en zelfstandig ondernemers uit verschillende branches en regio’s.

Spreker SMC Marlene Dekkers Marketing Accent

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Boek B2B-marketeers: de koplopers

B2B-marketeers: de koplopers De beste 36 b2b-marketeers aan het woord. Verwonderlijk dat de meeste aandacht altijd maar naar consumentenmarketing gaat, terwijl de B2B-markt veel groter is dan de B2C-markt. Dit motiveerde Edwin Vlems om een ode te brengen aan B2B-marketing in de vorm van een boek bomvol mooie en leerzame praktijkvoorbeelden van B2B-marketeers. Edwin interviewde …

Snel gestructureerd nieuwe contentmarketing ideeën ontdekken?

Employee advocacy: medewerkers als online ambassadeurs

meer blogs

Wat ik leerde van 75 zakelijke vlogs plaatsen op LinkedIn

Mijn ervaring met zakelijk vloggen op LinkedIn aan de hand van een interview door b2bmarketeers.nl

Inhakers op social media in b2b

1 onderwerp per stuk b2b content

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten