Hoe creëer je als bouwtoeleverancier een voorsprong met marketing?
Tijdens de B2B Marketing Expertsessie Bouw deelt RVS Marketing de resultaten van het onderzoek dat zij hield onder marketeers in de bouwsector en komen daarnaast zakelijk vloggen en marketing automation aan bod.
Arjan Rattink, eigenaar bij RVS Marketing, trapt af met de belangrijkste inzichten die voortkomen uit het onderzoek. Vervolgens duik ik – Marlene Dekkers van Marketing Accent- met de bezoekers in de wereld van het zakelijk vloggen.
Zakelijk vloggen?!
‘Dat is toch niks voor mij’, denk je misschien… ‘Of toch wel?’
Bijna alle zoekvragen beginnen tegenwoordig bij Google of social media. Video als contentvorm neemt een vlucht en krijgt niet voor niets voorrang op bijna alle social media. Met vlogs vergroot je de online vindbaarheid van jezelf en je organisatie. Vergroot je online bereik en genereer leads.
Jan Steur van marketing automation adviesbureau Klikss deelt tenslotte de ins en outs voor een effectieve marketing automation strategie en implementatie.
Je kunt je kosteloos inschrijven voor deze Marketing Expertsessie Bouw op 10 april 2018 @Student Hotel Eindhoven, maar let op er zijn slechts 30 plaatsen te vergeven.
Je hoeft geen unicorn te zijn in marketing en communicatie Je hoeft niet uniek te zijn om op te vallen. Zoek jij in je marketing en communicatie ook naar dat ene unieke element? Iets wat niemand anders doet? Dat is niet nodig. Jouw klanten zoeken gelukkig geen unicorn. Ze zoeken iemand die hun uitdagingen begrijpt. …
Vertrouwen. Het komt te voet. Het gaat te paard. Je bouwt het langzaam op. Stap voor stap. In elke belofte die je nakomt. Maar ook met elke eerlijke “nee”. Vooral in hoe je óók ná de deal zichtbaar blijft en handelt. Geschapen verwachtingen waarmaakt. Marketing schept verwachtingen. Sales nodigt uit. Communicatie bevestigt. Samen zorgen ze …