Hoe creëer je als bouwtoeleverancier een voorsprong met marketing?
Tijdens de B2B Marketing Expertsessie Bouw deelt RVS Marketing de resultaten van het onderzoek dat zij hield onder marketeers in de bouwsector en komen daarnaast zakelijk vloggen en marketing automation aan bod.
Arjan Rattink, eigenaar bij RVS Marketing, trapt af met de belangrijkste inzichten die voortkomen uit het onderzoek. Vervolgens duik ik – Marlene Dekkers van Marketing Accent- met de bezoekers in de wereld van het zakelijk vloggen.
Zakelijk vloggen?!
‘Dat is toch niks voor mij’, denk je misschien… ‘Of toch wel?’
Bijna alle zoekvragen beginnen tegenwoordig bij Google of social media. Video als contentvorm neemt een vlucht en krijgt niet voor niets voorrang op bijna alle social media. Met vlogs vergroot je de online vindbaarheid van jezelf en je organisatie. Vergroot je online bereik en genereer leads.
Jan Steur van marketing automation adviesbureau Klikss deelt tenslotte de ins en outs voor een effectieve marketing automation strategie en implementatie.
Je kunt je kosteloos inschrijven voor deze Marketing Expertsessie Bouw op 10 april 2018 @Student Hotel Eindhoven, maar let op er zijn slechts 30 plaatsen te vergeven.
Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …
Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.