Hoe creëer je als bouwtoeleverancier een voorsprong met marketing?
Tijdens de B2B Marketing Expertsessie Bouw deelt RVS Marketing de resultaten van het onderzoek dat zij hield onder marketeers in de bouwsector en komen daarnaast zakelijk vloggen en marketing automation aan bod.
Arjan Rattink, eigenaar bij RVS Marketing, trapt af met de belangrijkste inzichten die voortkomen uit het onderzoek. Vervolgens duik ik – Marlene Dekkers van Marketing Accent- met de bezoekers in de wereld van het zakelijk vloggen.
Zakelijk vloggen?!
‘Dat is toch niks voor mij’, denk je misschien… ‘Of toch wel?’
Bijna alle zoekvragen beginnen tegenwoordig bij Google of social media. Video als contentvorm neemt een vlucht en krijgt niet voor niets voorrang op bijna alle social media. Met vlogs vergroot je de online vindbaarheid van jezelf en je organisatie. Vergroot je online bereik en genereer leads.
Jan Steur van marketing automation adviesbureau Klikss deelt tenslotte de ins en outs voor een effectieve marketing automation strategie en implementatie.
Je kunt je kosteloos inschrijven voor deze Marketing Expertsessie Bouw op 10 april 2018 @Student Hotel Eindhoven, maar let op er zijn slechts 30 plaatsen te vergeven.
Tijdens mijn verblijf in Curaçao beleefde ik op een speedboot een werkelijk magisch moment. We schoten met grote snelheid over de zee waarbij er links en rechts van ons honderden vissen uit het water sprongen en een tijdje boven het wateroppervlakte ‘met ons meevlogen’ over de golven. Echt, je moet het je eens voorstellen; je …
Social media; bouwen op geleende grond Wat er momenteel met TikTok gebeurt in Amerika is maar weer een reminder dat je voor de online aanwezigheid, zichtbaarheid en vindbaarheid van je merk niet te afhankelijk moet worden van social media kanalen. Het is namelijk als het bouwen van je huis op een stuk grond dat niet …