Spreker B2B marketing expertsessie bouw

B2B marketing Expertsessie Bouw

Hoe creëer je als bouwtoeleverancier een voorsprong met marketing?

Tijdens de B2B Marketing Expertsessie Bouw deelt RVS Marketing de resultaten van het onderzoek dat zij hield onder marketeers in de bouwsector en komen daarnaast zakelijk vloggen en marketing automation aan bod.  

Arjan Rattink, eigenaar bij RVS Marketing, trapt af met de belangrijkste inzichten die voortkomen uit het onderzoek. Vervolgens duik ik – Marlene Dekkers van Marketing Accent- met de bezoekers in de wereld van het zakelijk vloggen.

Zakelijk vloggen?!

Dat is toch niks voor mij’, denk je misschien… ‘Of toch wel?’
Bijna alle zoekvragen beginnen tegenwoordig bij Google of social media. Video als contentvorm neemt een vlucht en krijgt niet voor niets voorrang op bijna alle social media. Met vlogs vergroot je de online vindbaarheid van jezelf en je organisatie. Vergroot je online bereik en genereer leads.

Jan Steur van marketing automation adviesbureau Klikss deelt tenslotte de ins en outs voor een effectieve marketing automation strategie en implementatie.

programma expertsessie bouw - Marketing Accent

Je kunt je kosteloos inschrijven voor deze Marketing Expertsessie Bouw op 10 april 2018 @Student Hotel Eindhoven, maar let op er zijn slechts 30 plaatsen te vergeven.

Graag tot dan!

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Marketing van ‘inside out’ naar ‘outside in’

Van ‘inside out’ naar ‘outside in’ marketing & communicatie Vaak merk ik bij toeleverende bedrijven aan de bouw, dat er enorm gepassioneerde mensen werken met heel veel kennis van zaken. Geweldig om te zien. Dat wat via hun marketing en communicatie daarvan de ‘buitenwereld’ bereikt, is echter grotendeels vanuit het bedrijf zelf geredeneerd. Sla er …

Blijft het bij een droomoplevering, of gaan we het anders doen in de bouw?

Zakelijk vloggen in de bouw

meer blogs

Publicatie Rabobank ledenmagazine Dichterbij

De Rabobank vroeg mij naar mijn mening over digitalisering & groei. De publicatie is verschenen in het ledenmagazine Dichterbij 3-18 voor de leden in Helmond. De tekst uitgeschreven: Wat heb je je klanten te bieden? Marlene Dekkers adviseert bedrijven bij hun online- en offline marketing. Ze geeft hen handvatten zodat ze hun klanten beter weten …

‘Customers the day after tomorrow’ – Steven van Belleghem, een must read

Marketing Prikkels video’s 1e helft 2018

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten