Succesvol starten met online marketing, 5 tips

succesvol starten online marketingBijna al jouw klanten zijn online. De meeste aankopen starten bij Google. Ook in B2B. De voorselectie is vaak online al gedaan, nog voordat het eerste contact met jou gelegd wordt. Daar wil je bijzitten toch? Je kunt er dus niet meer omheen, ook jij moet het accent verleggen naar online marketing. En dan niet roepen ‘we moeten ook maar eens een app’. Nee, begin met ouderwets gedegen onderzoek, zodat je vervolgens eenvoudig en succesvol kunt starten.

Om veelgemaakte fouten te voorkomen volgen hier
5 tips voor een succesvolle start met online marketing:

1. Sta open voor veranderingen
2. Raak niet in paniek
3. Wees nieuws-gierig
4. Check facts
5. Zorg dat je relevant bent

Deze tips licht ik uitgebreid toe op marketingmed, lees daar dus even verder.

 

 

Lees verder: In technische B2B en wil je een onweerstaanbare gunfactor?

In technische B2B en wil je een onweerstaanbare gunfactor? In veel technisch georiënteerde B2B bedrijven waar ik kennis mee mag maken, wordt vaak en veel gecommuniceerd over innovaties, technische snufjes, specificaties, handige tools en aanvullende services. En daar is niets mis mee. Het komt voort uit een diepgewortelde fascinatie voor techniek. Maar toch, de belangrijke ...

Lees verder: Blijf je verwonderen, dan kun je altijd content delen

“Blijf je verwonderen, zie in het gewone het bijzondere Open je oren en je luistert, open je hart en je hoort Open je ogen en je kijkt, maar niets is wat het lijkt Laat je overdonderen en zie in het gewone het bijzondere” Huub van der Lubbe – ‘Verwonderen’ ft. Ali B De zoektocht naar ...

Geef een reactie op “Succesvol starten met online marketing, 5 tips”

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

Marketingkansen pakken Met de terechte aandacht voor klimaatverandering en de toenemende urgentie om duurzame (bouw)oplossingen toe te passen, nemen de marketingkansen voor de houtbranche toe. Per slot van rekening werkt deze branche met natuurlijke materialen die de aarde niet uitputten. De vraag is, pak je deze marketing- en verkoopkansen zelf, of laat je het aan …

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

Strategische basis voor b2b contentmarketing

meer blogs

Merkbelofte in b2b

De merkbelofte Welke belofte doe jij aan je potentiële klanten? Of heb je het vooral over je product of dienst?

Marketing Prikkels

De houten eeuw – special waaraan ik mocht bijdragen

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten