Productintroductie Diderich Houtimport

Ik mocht Diderich Houtimport begeleiden bij de marktintroductie van een nieuw product op de Nederlandse markt; Timberstud.

Dit is een duurzaam alternatief in de markt voor metal stud. Ik heb marketingadvies gegeven rondom de introductiestrategie, inhoudelijke boodschap, huisstijl en middelen.

Tom Diderich: “Bedankt voor je hulp en visie met betrekking tot het op de Nederlandse markt brengen van Timberstud.”

 

 

“Bouwend Nederland is op zoek naar mogelijkheden om gebouwen en bouwplaatsen zo duurzaam mogelijk te maken. Met Timberstud hebben we een mooi product dat hieraan een prachtige bijdrage levert. Timberstud is een uiterst duurzaam product en heeft een bewezen lage CO2 uitstoot en het restafval is circulair. De profielen zijn snel te bevestigen, makkelijk te verplaatsen en eenvoudig te installeren door één persoon. Daarbij is het een kaarsrecht profiel dat bouwen stukken makkelijker maakt. En zo zijn er nog veel meer redenen om Timberstud (voor jou en ons milieu) te gebruiken.”

 

Referentie Timberstud - Marketing Accent

Referentie Timberstud Diderich Houtimport door Marketing Accent

 

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten