Contentstrategie GGN

“Na een eerdere contenttraining van Marlene Dekkers en Edwin Vlems, hebben we Marlene weer gevraagd om een aantal contentsessies te houden binnen ons bedrijf. Met als doel om tot een goede contentstrategie te komen, passend bij onze positionering “Aandacht loont”.

Marlene weet als geen ander iedereen te boeien met veel praktijkvoorbeelden en leuke interactieve oefeningen. Ze geeft eerlijke constructieve feedback waar je direct iets mee kan. Ze begrijpt de business waar je in zit en weet een goede vertaling te maken naar toepasbare adviezen, van strategisch tot operationeel.

Een hele fijne samenwerking!

Joantine Ceelen, marketingmanager bij GGN

GGN is een incasso- en deurwaarderskantoor met een missie. Vandaar de positionering ‘Aandacht loont’. Incasso houdt voor hen meer in dan zo snel mogelijk je geld krijgen. Zij willen niet alleen schulden innen, zij willen problematische schulden voorkomen in de toekomst. Daarom helpen ze bij het oplossen van schulden. Dat doen ze door vroeg in te grijpen, met persoonlijke aandacht voor de mens achter de schuld. Zij geloven dat dit in het belang is van opdrachtgevers, hun klanten en de rest van de samenleving. 

 

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten