Contentstrategie GGN

“Na een eerdere contenttraining van Marlene Dekkers en Edwin Vlems, hebben we Marlene weer gevraagd om een aantal contentsessies te houden binnen ons bedrijf. Met als doel om tot een goede contentstrategie te komen, passend bij onze positionering “Aandacht loont”.

Marlene weet als geen ander iedereen te boeien met veel praktijkvoorbeelden en leuke interactieve oefeningen. Ze geeft eerlijke constructieve feedback waar je direct iets mee kan. Ze begrijpt de business waar je in zit en weet een goede vertaling te maken naar toepasbare adviezen, van strategisch tot operationeel.

Een hele fijne samenwerking!

Joantine Ceelen, marketingmanager bij GGN

GGN is een incasso- en deurwaarderskantoor met een missie. Vandaar de positionering ‘Aandacht loont’. Incasso houdt voor hen meer in dan zo snel mogelijk je geld krijgen. Zij willen niet alleen schulden innen, zij willen problematische schulden voorkomen in de toekomst. Daarom helpen ze bij het oplossen van schulden. Dat doen ze door vroeg in te grijpen, met persoonlijke aandacht voor de mens achter de schuld. Zij geloven dat dit in het belang is van opdrachtgevers, hun klanten en de rest van de samenleving. 

 

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

Marketingkansen pakken Met de terechte aandacht voor klimaatverandering en de toenemende urgentie om duurzame (bouw)oplossingen toe te passen, nemen de marketingkansen voor de houtbranche toe. Per slot van rekening werkt deze branche met natuurlijke materialen die de aarde niet uitputten. De vraag is, pak je deze marketing- en verkoopkansen zelf, of laat je het aan …

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

Strategische basis voor b2b contentmarketing

meer blogs

Merkbelofte in b2b

De merkbelofte Welke belofte doe jij aan je potentiële klanten? Of heb je het vooral over je product of dienst?

Marketing Prikkels

De houten eeuw – special waaraan ik mocht bijdragen

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten