Contentstrategie GGN

“Na een eerdere contenttraining van Marlene Dekkers en Edwin Vlems, hebben we Marlene weer gevraagd om een aantal contentsessies te houden binnen ons bedrijf. Met als doel om tot een goede contentstrategie te komen, passend bij onze positionering “Aandacht loont”.

Marlene weet als geen ander iedereen te boeien met veel praktijkvoorbeelden en leuke interactieve oefeningen. Ze geeft eerlijke constructieve feedback waar je direct iets mee kan. Ze begrijpt de business waar je in zit en weet een goede vertaling te maken naar toepasbare adviezen, van strategisch tot operationeel.

Een hele fijne samenwerking!

Joantine Ceelen, marketingmanager bij GGN

GGN is een incasso- en deurwaarderskantoor met een missie. Vandaar de positionering ‘Aandacht loont’. Incasso houdt voor hen meer in dan zo snel mogelijk je geld krijgen. Zij willen niet alleen schulden innen, zij willen problematische schulden voorkomen in de toekomst. Daarom helpen ze bij het oplossen van schulden. Dat doen ze door vroeg in te grijpen, met persoonlijke aandacht voor de mens achter de schuld. Zij geloven dat dit in het belang is van opdrachtgevers, hun klanten en de rest van de samenleving. 

 

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten