Online marketingstrategie DOM Nederland

‘’Marlene wist haar accent op ons online marketingplan te leggen. Gedurende een aantal strategische sessies en trainingen online, hebben wij onze marketingstrategie herzien. Marlene bracht onze (Marketing & Sales team) gedachten bij elkaar en gaf ons structuur. Gezamenlijk schreven we een marketingplan met een duidelijke visie gericht op inbound marketing. Marlene gaf ons frisse ideeën en een andere kijk op onze marketing activiteiten. Haar enthousiasme werkt aanstekelijk, ze is een echte B2B professional en zeer prettig in de omgang.

Marlene, bedankt voor de handvaten die je ons hebt gegeven!’’

Charlotte Panhuijzen, Marketing & Communicatie Manager bij DOM Nederland

DOM Nederland is expert in het ontwikkelen en verkopen van de hoogste kwaliteit sluittechniek en toegangscontrole oplossingen voor deuren. Het productassortiment varieert van standaard cilindersloten voor woningen tot en met de meest moderne digitale sluitsystemen voor grote gebouwen. Zij hebben een eigen assemblagefaciliteit en verkooporganisatie met een binnen- en buitendienst. In totaal werken er 35 mensen. DOM Nederland is onderdeel van DOM Security, dat werd opgericht door Henri Morel in Parijs. Zij zijn in heel Europa vertegenwoordigd met meer dan 20 verkoop- en servicekantoren en hebben meer dan 10 productielocaties.

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren   Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een  op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat …

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten