Online marketingstrategie DOM Nederland

‘’Marlene wist haar accent op ons online marketingplan te leggen. Gedurende een aantal strategische sessies en trainingen online, hebben wij onze marketingstrategie herzien. Marlene bracht onze (Marketing & Sales team) gedachten bij elkaar en gaf ons structuur. Gezamenlijk schreven we een marketingplan met een duidelijke visie gericht op inbound marketing. Marlene gaf ons frisse ideeën en een andere kijk op onze marketing activiteiten. Haar enthousiasme werkt aanstekelijk, ze is een echte B2B professional en zeer prettig in de omgang.

Marlene, bedankt voor de handvaten die je ons hebt gegeven!’’

Charlotte Panhuijzen, Marketing & Communicatie Manager bij DOM Nederland

DOM Nederland is expert in het ontwikkelen en verkopen van de hoogste kwaliteit sluittechniek en toegangscontrole oplossingen voor deuren. Het productassortiment varieert van standaard cilindersloten voor woningen tot en met de meest moderne digitale sluitsystemen voor grote gebouwen. Zij hebben een eigen assemblagefaciliteit en verkooporganisatie met een binnen- en buitendienst. In totaal werken er 35 mensen. DOM Nederland is onderdeel van DOM Security, dat werd opgericht door Henri Morel in Parijs. Zij zijn in heel Europa vertegenwoordigd met meer dan 20 verkoop- en servicekantoren en hebben meer dan 10 productielocaties.

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten