Training Social Selling @ Verweij Houttechniek

“Ik heb Marlene leren kennen als freelance marketingspecialist voor de Nederlandse Branchevereniging voor de Timmerindustrie en Centrum Hout. Hier heeft ze een belangrijke bijdrage geleverd aan het op de kaart zetten van hout in de bouw en specifiek houten kozijnen. Ze heeft visie en is strategisch sterk. Tegelijkertijd is ze daadkrachtig en pragmatisch wanneer nodig. Ook een goed geschreven blog draait ze haar hand niet voor om. Net als het geven van workshops.

Onlangs heeft ze bij Verweij Houttechniek een incompany training Social Selling verzorgd. Perfect op maat, interactief en met een goede balans tussen theorie en praktijk.

Oftewel: een veelzijdige marketeer, een kei in haar vak en bovenal een heel fijn en leuk mens om mee te werken.”

Tamara Verheugen, coördinator Marketing & communicatie bij Verweij Houttechniek

Verweij Houttechniek is dé slimme systeempartner voor de vastgoedonderhoudsbranche. Al meer dan 135 jaar maken zij houten ramen, deuren, (intrek)kozijnen en prefab producten op maat. Zij leveren een totaaloplossing. Vanaf advies en inmeten tot en met bewonerscommunicatie en montage. Alles onder één dak, vanuit één loket. Vanuit de hoofdvestiging in Woerden en een nevenvestiging in Drachten bedienen ze zakelijke klanten in heel Nederland.

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten