Centrum Hout

“De samenwerking met Marlene Dekkers stamt al van voor mijn aanstelling bij Centrum Hout, wat maar weer duidelijk maakt hoe tevreden we al jarenlang zijn met haar bijdragen aan onze organisatie. Altijd professioneel weet ze de juiste input te leveren op het juiste moment – op strategisch niveau tot aan de uitvoering – en daarbij iedereen mee te nemen in haar verhaal. Daarnaast is Marlene niet alleen inhoudelijk, maar ook persoonlijk een zeer prettige partner om mee samen te werken. Wat mij betreft gaan we hier ook nog jarenlang mee door.”

Bettina Voos, Coördinator Marketing & Communicatie bij Centrum Hout

Hout. Natuurlijk van nu‘ is het huidige contentmarketingprogramma dat door Centrum hout gevoerd wordt, waar Marlene in samenwerking met andere partijen vanaf het begin aan bijdraagt. Daarnaast houdt zij zich bezig met de marketingactiviteiten voor Kozijnen van Hout

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

Marketingkansen pakken Met de terechte aandacht voor klimaatverandering en de toenemende urgentie om duurzame (bouw)oplossingen toe te passen, nemen de marketingkansen voor de houtbranche toe. Per slot van rekening werkt deze branche met natuurlijke materialen die de aarde niet uitputten. De vraag is, pak je deze marketing- en verkoopkansen zelf, of laat je het aan …

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

Strategische basis voor b2b contentmarketing

meer blogs

Merkbelofte in b2b

De merkbelofte Welke belofte doe jij aan je potentiële klanten? Of heb je het vooral over je product of dienst?

Marketing Prikkels

De houten eeuw – special waaraan ik mocht bijdragen

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten