Centrum Hout

“De samenwerking met Marlene Dekkers stamt al van voor mijn aanstelling bij Centrum Hout, wat maar weer duidelijk maakt hoe tevreden we al jarenlang zijn met haar bijdragen aan onze organisatie. Altijd professioneel weet ze de juiste input te leveren op het juiste moment – op strategisch niveau tot aan de uitvoering – en daarbij iedereen mee te nemen in haar verhaal. Daarnaast is Marlene niet alleen inhoudelijk, maar ook persoonlijk een zeer prettige partner om mee samen te werken. Wat mij betreft gaan we hier ook nog jarenlang mee door.”

Bettina Voos, Coördinator Marketing & Communicatie bij Centrum Hout

Hout. Natuurlijk van nu‘ is het huidige contentmarketingprogramma dat door Centrum hout gevoerd wordt, waar Marlene in samenwerking met andere partijen vanaf het begin aan bijdraagt. Daarnaast houdt zij zich bezig met de marketingactiviteiten voor Kozijnen van Hout.¬†

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Strategische basis voor b2b contentmarketing

Strategische basis voor b2b contentmarketing; wat heb je nodig? En waarom heb je die strategische basis voor b2b contentmarketing eigenlijk nodig? Dankzij business-to-business contentmarketing kun je waarde toevoegen voor je ideale klanten door je kennis te delen en zo bewijsvoering van je expertise te leveren. In de praktijk starten mensen nog te vaak met contentmarketing …

What’s in it for me?

Bescheidenheid siert, maar sla er niet in door

meer blogs

De houten eeuw – special waaraan ik mocht bijdragen

Bijdrage Marketing Accent aan Magazine De houten eeuw ‘De houten eeuw’. Een prachtige special uitgebracht door Kozijnen van HOUT100%. Een echt bewaarexemplaar voor uiteenlopende partijen in de bouwketen, waarin diverse prominenten hun visie op duurzaam bouwen en het bouwen met hout geven. Je kunt een volledige digitale versie van het magazine downloaden. Ik mocht in …

Contentinspiratie

social proof

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten