Centrum Hout

“De samenwerking met Marlene Dekkers stamt al van voor mijn aanstelling bij Centrum Hout, wat maar weer duidelijk maakt hoe tevreden we al jarenlang zijn met haar bijdragen aan onze organisatie. Altijd professioneel weet ze de juiste input te leveren op het juiste moment – op strategisch niveau tot aan de uitvoering – en daarbij iedereen mee te nemen in haar verhaal. Daarnaast is Marlene niet alleen inhoudelijk, maar ook persoonlijk een zeer prettige partner om mee samen te werken. Wat mij betreft gaan we hier ook nog jarenlang mee door.”

Bettina Voos, Coördinator Marketing & Communicatie bij Centrum Hout

Hout. Natuurlijk van nu‘ is het huidige contentmarketingprogramma dat door Centrum hout gevoerd wordt, waar Marlene in samenwerking met andere partijen vanaf het begin aan bijdraagt. Daarnaast houdt zij zich bezig met de marketingactiviteiten voor Kozijnen van Hout

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap in de maakindustrie. Bouwen aan kennisleiderschap is een slimme manier om je productiebedrijf te laten groeien. Kennisleiderschap is de term die ik gebruik, in business-to-business marketing heet dit officieel ‘thought leadership’. Kennisleiderschap is het aanreiken van originele en innovatieve ideeën die verandering of vooruitgang binnen je industrie aanjagen. Kennisleiderschap kan op verschillende manieren geuit …

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten