Centrum Hout

“De samenwerking met Marlene Dekkers stamt al van voor mijn aanstelling bij Centrum Hout, wat maar weer duidelijk maakt hoe tevreden we al jarenlang zijn met haar bijdragen aan onze organisatie. Altijd professioneel weet ze de juiste input te leveren op het juiste moment – op strategisch niveau tot aan de uitvoering – en daarbij iedereen mee te nemen in haar verhaal. Daarnaast is Marlene niet alleen inhoudelijk, maar ook persoonlijk een zeer prettige partner om mee samen te werken. Wat mij betreft gaan we hier ook nog jarenlang mee door.”

Bettina Voos, Coördinator Marketing & Communicatie bij Centrum Hout

Hout. Natuurlijk van nu‘ is het huidige contentmarketingprogramma dat door Centrum hout gevoerd wordt, waar Marlene in samenwerking met andere partijen vanaf het begin aan bijdraagt. Daarnaast houdt zij zich bezig met de marketingactiviteiten voor Kozijnen van Hout

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Social selling in mijn verkoopproces, waarom zou ik?

Social selling Deze tijd maakt één ding duidelijker dan ooit, als je in verkoop online niet zichtbaar en vindbaar bent, dan wordt het steeds lastiger om mee te kunnen blijven doen. Social selling, online sales, contentmarketing, zoekmachines, het kan allemaal best wel overweldigend overkomen. Zeker als je verantwoordelijk bent voor het salesteam, een specifieke klantgroep …

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

meer blogs

focus & kennisleiderschap

Het sleutelwoord bij het bouwen aan ‘kennisleiderschap’ is focus. Want dat leidt tot herkenning en erkenning van datgene waar jij om bekend wil staan bij klanten.

Claim je b2b nichemarkt

succesvolle online b2b marketing

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten