Bloginterviews

“Dat Marlene een kei is in het helpen van ondernemers met het ontdekken van hun DNA was mij bekend. Tot op een netwerkborrel terloops ter sprake kwam dat zij ook ondernemers helpt met het schrijven van blogs. “Huh? Hoe werkt dat dan?” vroeg ik verbaasd? Want het is toch wel van belang dat je je eigen verhaal vertelt, zoiets kun je toch niet uit handen geven? Dat was inderdaad helemaal waar.

Marlene werkt dan ook als volgt: zij neemt een zgn ‘bloginterview’ af. Stelt een aantal vragen op basis waarvan zij het conceptverhaal in jouw eigen woorden neerzet. Of – zoals het bij mij vaak werkt – heb ik meestal wel een bepaald onderwerp waar ik wat over kwijt wil of een gebeurtenis waarover ik het een en ander wil delen, maar een verhaal schrijven vind ik toch een vak apart.

Kortom, haar input helpt mij enorm en zorgt voor continuïteit in mijn zichtbaarheid. Een aanrader!”

Paula Blaauw

Werkdatblijftliggen

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten