Bloginterviews

“Dat Marlene een kei is in het helpen van ondernemers met het ontdekken van hun DNA was mij bekend. Tot op een netwerkborrel terloops ter sprake kwam dat zij ook ondernemers helpt met het schrijven van blogs. “Huh? Hoe werkt dat dan?” vroeg ik verbaasd? Want het is toch wel van belang dat je je eigen verhaal vertelt, zoiets kun je toch niet uit handen geven? Dat was inderdaad helemaal waar.

Marlene werkt dan ook als volgt: zij neemt een zgn ‘bloginterview’ af. Stelt een aantal vragen op basis waarvan zij het conceptverhaal in jouw eigen woorden neerzet. Of – zoals het bij mij vaak werkt – heb ik meestal wel een bepaald onderwerp waar ik wat over kwijt wil of een gebeurtenis waarover ik het een en ander wil delen, maar een verhaal schrijven vind ik toch een vak apart.

Kortom, haar input helpt mij enorm en zorgt voor continuïteit in mijn zichtbaarheid. Een aanrader!”

Paula Blaauw

Werkdatblijftliggen

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Bescheidenheid siert, maar sla er niet in door

Bescheidenheid en marketing Bij houtverwerkende en houtbewerkende bedrijven die ik van binnen heb bekeken, valt me één ding vaak op. De bescheidenheid. De nuchtere mentaliteit. Die typische ‘doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg’ aanpak. Ik houd ervan. Bescheidenheid is een prachtige eigenschap. Maar in het geval van marketing is het ook al …

Social selling in mijn verkoopproces, waarom zou ik?

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

meer blogs

Mediakanalen kiezen in b2b

Welke mediakanalen kun je nou het beste inzetten om jouw ideale klanten te bereiken?

Juist in b2b doen mensen zaken met mensen

Waardevolle b2b content maken

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten