Bloginterviews

“Dat Marlene een kei is in het helpen van ondernemers met het ontdekken van hun DNA was mij bekend. Tot op een netwerkborrel terloops ter sprake kwam dat zij ook ondernemers helpt met het schrijven van blogs. “Huh? Hoe werkt dat dan?” vroeg ik verbaasd? Want het is toch wel van belang dat je je eigen verhaal vertelt, zoiets kun je toch niet uit handen geven? Dat was inderdaad helemaal waar.

Marlene werkt dan ook als volgt: zij neemt een zgn ‘bloginterview’ af. Stelt een aantal vragen op basis waarvan zij het conceptverhaal in jouw eigen woorden neerzet. Of – zoals het bij mij vaak werkt – heb ik meestal wel een bepaald onderwerp waar ik wat over kwijt wil of een gebeurtenis waarover ik het een en ander wil delen, maar een verhaal schrijven vind ik toch een vak apart.

Kortom, haar input helpt mij enorm en zorgt voor continuïteit in mijn zichtbaarheid. Een aanrader!”

Paula Blaauw

Werkdatblijftliggen

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Social selling in mijn verkoopproces, waarom zou ik?

Social selling Deze tijd maakt één ding duidelijker dan ooit, als je in verkoop online niet zichtbaar en vindbaar bent, dan wordt het steeds lastiger om mee te kunnen blijven doen. Social selling, online sales, contentmarketing, zoekmachines, het kan allemaal best wel overweldigend overkomen. Zeker als je verantwoordelijk bent voor het salesteam, een specifieke klantgroep …

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

meer blogs

focus & kennisleiderschap

Het sleutelwoord bij het bouwen aan ‘kennisleiderschap’ is focus. Want dat leidt tot herkenning en erkenning van datgene waar jij om bekend wil staan bij klanten.

Claim je b2b nichemarkt

succesvolle online b2b marketing

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten