Strategische sessie marketing & sales

“Marlene heeft ons in een sparringsessie op zowel strategisch als tactisch niveau verder gebracht in onze marketing- en salesfilosofie. Ze is zeer kundig in het schakelen tussen deze niveaus en de essentie van zaken helder krijgen.

Haar wortels in de bouw zijn merkbaar waardoor we snel dezelfde taal spreken. Bij elk onderwerp heeft ze wel een inspirerend voorbeeld. Haar kennis zet ze gemakkelijk en praktisch voor ons in, toegespitst op onze organisatie in plaats van een algemeen verhaal.

Dankzij Marlene kunnen we nu weer stappen verder zetten!”

Roderik Robben
Marketing Manager Famostar Noodverlichting

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren   Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een  op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat …

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten