Strategische sessie marketing & sales

“Marlene heeft ons in een sparringsessie op zowel strategisch als tactisch niveau verder gebracht in onze marketing- en salesfilosofie. Ze is zeer kundig in het schakelen tussen deze niveaus en de essentie van zaken helder krijgen.

Haar wortels in de bouw zijn merkbaar waardoor we snel dezelfde taal spreken. Bij elk onderwerp heeft ze wel een inspirerend voorbeeld. Haar kennis zet ze gemakkelijk en praktisch voor ons in, toegespitst op onze organisatie in plaats van een algemeen verhaal.

Dankzij Marlene kunnen we nu weer stappen verder zetten!”

Roderik Robben
Marketing Manager Famostar Noodverlichting

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

Marketingkansen pakken Met de terechte aandacht voor klimaatverandering en de toenemende urgentie om duurzame (bouw)oplossingen toe te passen, nemen de marketingkansen voor de houtbranche toe. Per slot van rekening werkt deze branche met natuurlijke materialen die de aarde niet uitputten. De vraag is, pak je deze marketing- en verkoopkansen zelf, of laat je het aan …

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

Strategische basis voor b2b contentmarketing

meer blogs

Merkbelofte in b2b

De merkbelofte Welke belofte doe jij aan je potentiële klanten? Of heb je het vooral over je product of dienst?

Marketing Prikkels

De houten eeuw – special waaraan ik mocht bijdragen

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten