Strategische sessie marketing & sales

“Marlene heeft ons in een sparringsessie op zowel strategisch als tactisch niveau verder gebracht in onze marketing- en salesfilosofie. Ze is zeer kundig in het schakelen tussen deze niveaus en de essentie van zaken helder krijgen.

Haar wortels in de bouw zijn merkbaar waardoor we snel dezelfde taal spreken. Bij elk onderwerp heeft ze wel een inspirerend voorbeeld. Haar kennis zet ze gemakkelijk en praktisch voor ons in, toegespitst op onze organisatie in plaats van een algemeen verhaal.

Dankzij Marlene kunnen we nu weer stappen verder zetten!”

Roderik Robben
Marketing Manager Famostar Noodverlichting

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Social selling in mijn verkoopproces, waarom zou ik?

Social selling Deze tijd maakt één ding duidelijker dan ooit, als je in verkoop online niet zichtbaar en vindbaar bent, dan wordt het steeds lastiger om mee te kunnen blijven doen. Social selling, online sales, contentmarketing, zoekmachines, het kan allemaal best wel overweldigend overkomen. Zeker als je verantwoordelijk bent voor het salesteam, een specifieke klantgroep …

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

meer blogs

focus & kennisleiderschap

Het sleutelwoord bij het bouwen aan ‘kennisleiderschap’ is focus. Want dat leidt tot herkenning en erkenning van datgene waar jij om bekend wil staan bij klanten.

Claim je b2b nichemarkt

succesvolle online b2b marketing

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten