Workshops LinkedIn & bloggen

“Onlangs hebben wij met in totaal zo’n 30 enthousiaste medewerkers van SKH en SHR deelgenomen aan de workshops ‘Bloggen’ en ‘Linkedin’, gegeven door Marlene Dekkers van Marketing Accent.

Ons doel met deze workshops is om de online zicht- en vindbaarheid van SKH en SHR te verbeteren. Middels social media willen wij onze doelgroepen nog beter bereiken en ook ónline onze kennis verder delen.

logo-skh

In kleine groepjes werd aan de hand van verschillende -voor onze organisaties op maat gemaakte-presentaties door Marlene duidelijk uitgelegd wat in deze tijd van digitalisering het belang is van social media, hoe wij SKH en SHR nog beter online op de kaart kunnen zetten en ze vertelde ons alle ins en outs over LinkedIn en Bloggen.

Doordat Marlene ons tijdens de presentatie steeds vragen stelde en door het geven van verschillende opdrachtjes om zelf mee aan de slag te gaan was er veel interactie in de groepen en deed iedereen actief mee.

logo shr

Heel eerlijk gezegd waren enkele deelnemers van te voren vrij sceptisch over het nut van een dergelijke workshop, maar door het enthousiasme waarmee Marlene haar verhalen, ervaringen en ideeën heeft overgebracht heeft zij iedereen weten te overtuigen van het effect en het belang van social media voor onze organisaties.

Namens SKH en SHR willen wij jou, Marlene dan ook bedanken voor de interessante workshops!
Wij gaan aan de slag met jouw tips en ideeën en ik ga er van uit dat je onze allereerste blog binnenkort online kunt vinden!”

Hartelijke groet,
Wendy Brons

SKH, Wageningen
SKH is dé certificatie-instelling om uw product, proces of een persoon te laten certificeren.

SKH biedt u zekerheid met meerwaarde. De zekerheid van het certificaat van uw keuze. Plus de meerwaarde van bewezen meedenkkracht, uitstekende service, kennis van zaken en jaren­lange ervaring.

SHR, Wageningen
SHR test, adviseert en deelt kennis in de bouw. SHR is dé test en kennispartner voor bouw en bouw gerelateerde producten. SHR heeft meer dan 26 jaar specifieke kennis en ervaringen met het testen van producten en halffabricaten voor o.a. de bouw en meubelindustrie.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Boek B2B-marketeers: de koplopers

B2B-marketeers: de koplopers De beste 36 b2b-marketeers aan het woord. Verwonderlijk dat de meeste aandacht altijd maar naar consumentenmarketing gaat, terwijl de B2B-markt veel groter is dan de B2C-markt. Dit motiveerde Edwin Vlems om een ode te brengen aan B2B-marketing in de vorm van een boek bomvol mooie en leerzame praktijkvoorbeelden van B2B-marketeers. Edwin interviewde …

Snel gestructureerd nieuwe contentmarketing ideeën ontdekken?

Employee advocacy: medewerkers als online ambassadeurs

meer blogs

Wat ik leerde van 75 zakelijke vlogs plaatsen op LinkedIn

Mijn ervaring met zakelijk vloggen op LinkedIn aan de hand van een interview door b2bmarketeers.nl

Inhakers op social media in b2b

1 onderwerp per stuk b2b content

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten