Workshops LinkedIn & bloggen

“Onlangs hebben wij met in totaal zo’n 30 enthousiaste medewerkers van SKH en SHR deelgenomen aan de workshops ‘Bloggen’ en ‘Linkedin’, gegeven door Marlene Dekkers van Marketing Accent.

Ons doel met deze workshops is om de online zicht- en vindbaarheid van SKH en SHR te verbeteren. Middels social media willen wij onze doelgroepen nog beter bereiken en ook ónline onze kennis verder delen.

logo-skh

In kleine groepjes werd aan de hand van verschillende -voor onze organisaties op maat gemaakte-presentaties door Marlene duidelijk uitgelegd wat in deze tijd van digitalisering het belang is van social media, hoe wij SKH en SHR nog beter online op de kaart kunnen zetten en ze vertelde ons alle ins en outs over LinkedIn en Bloggen.

Doordat Marlene ons tijdens de presentatie steeds vragen stelde en door het geven van verschillende opdrachtjes om zelf mee aan de slag te gaan was er veel interactie in de groepen en deed iedereen actief mee.

logo shr

Heel eerlijk gezegd waren enkele deelnemers van te voren vrij sceptisch over het nut van een dergelijke workshop, maar door het enthousiasme waarmee Marlene haar verhalen, ervaringen en ideeën heeft overgebracht heeft zij iedereen weten te overtuigen van het effect en het belang van social media voor onze organisaties.

Namens SKH en SHR willen wij jou, Marlene dan ook bedanken voor de interessante workshops!
Wij gaan aan de slag met jouw tips en ideeën en ik ga er van uit dat je onze allereerste blog binnenkort online kunt vinden!”

Hartelijke groet,
Wendy Brons

SKH, Wageningen
SKH is dé certificatie-instelling om uw product, proces of een persoon te laten certificeren.

SKH biedt u zekerheid met meerwaarde. De zekerheid van het certificaat van uw keuze. Plus de meerwaarde van bewezen meedenkkracht, uitstekende service, kennis van zaken en jaren­lange ervaring.

SHR, Wageningen
SHR test, adviseert en deelt kennis in de bouw. SHR is dé test en kennispartner voor bouw en bouw gerelateerde producten. SHR heeft meer dan 26 jaar specifieke kennis en ervaringen met het testen van producten en halffabricaten voor o.a. de bouw en meubelindustrie.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

Contentmarketingstrategie in de bouw De contentmarketingbelofte is een mooie. Je kunt verhalen vertellen waar mensen op zitten te wachten, die hen raken en hun leven beter, makkelijker of bijvoorbeeld mooier maken. Je kunt met behulp van een contentmarketingstrategie waarde toevoegen door je kennis te delen en bewijsvoering te leveren. Prachtig allemaal, maar dat is makkelijker …

Checklist zakelijk vloggen

Hoe verkoop je duurzaamheid?

meer blogs

5 stappen voor meer marketingrendement

Deze infographic publiceerde ik bij de start van mijn bedrijf in 2014. En hij is nog steeds relevant, sterker nog hij wordt steeds relevanter…. Vaak mis ik in de marketing en communicatie van bedrijven namelijk de echte klantwaarde. Er wordt nog veel ‘inside out’ geredeneerd en gecommuniceerd in plaats van ‘outside in’, waarbij je inspeelt …

Hoe goed ken jij je klant?

Wat is ‘de bedoeling’ van je bedrijf?

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten