Workshops LinkedIn & bloggen

“Onlangs hebben wij met in totaal zo’n 30 enthousiaste medewerkers van SKH en SHR deelgenomen aan de workshops ‘Bloggen’ en ‘Linkedin’, gegeven door Marlene Dekkers van Marketing Accent.

Ons doel met deze workshops is om de online zicht- en vindbaarheid van SKH en SHR te verbeteren. Middels social media willen wij onze doelgroepen nog beter bereiken en ook ónline onze kennis verder delen.

logo-skh

In kleine groepjes werd aan de hand van verschillende -voor onze organisaties op maat gemaakte-presentaties door Marlene duidelijk uitgelegd wat in deze tijd van digitalisering het belang is van social media, hoe wij SKH en SHR nog beter online op de kaart kunnen zetten en ze vertelde ons alle ins en outs over LinkedIn en Bloggen.

Doordat Marlene ons tijdens de presentatie steeds vragen stelde en door het geven van verschillende opdrachtjes om zelf mee aan de slag te gaan was er veel interactie in de groepen en deed iedereen actief mee.

logo shr

Heel eerlijk gezegd waren enkele deelnemers van te voren vrij sceptisch over het nut van een dergelijke workshop, maar door het enthousiasme waarmee Marlene haar verhalen, ervaringen en ideeën heeft overgebracht heeft zij iedereen weten te overtuigen van het effect en het belang van social media voor onze organisaties.

Namens SKH en SHR willen wij jou, Marlene dan ook bedanken voor de interessante workshops!
Wij gaan aan de slag met jouw tips en ideeën en ik ga er van uit dat je onze allereerste blog binnenkort online kunt vinden!”

Hartelijke groet,
Wendy Brons

SKH, Wageningen
SKH is dé certificatie-instelling om uw product, proces of een persoon te laten certificeren.

SKH biedt u zekerheid met meerwaarde. De zekerheid van het certificaat van uw keuze. Plus de meerwaarde van bewezen meedenkkracht, uitstekende service, kennis van zaken en jaren­lange ervaring.

SHR, Wageningen
SHR test, adviseert en deelt kennis in de bouw. SHR is dé test en kennispartner voor bouw en bouw gerelateerde producten. SHR heeft meer dan 26 jaar specifieke kennis en ervaringen met het testen van producten en halffabricaten voor o.a. de bouw en meubelindustrie.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten