Masterclass Sales Innovatie – Brink Climate Systems

 

“Wij zijn op dit moment druk bezig met het uitrollen van een aantal plannen die wij als actiepunt hebben gesteld naar aanleiding van de masterclass Sales Innovatie.

Wij hebben de training als zeer waardevol ervaren, er zijn ons mogelijkheden aangedragen waar wij wellicht niet zo snel aan zouden denken. Als ik het moet omschrijven zou ik het ‘een innovatieve training’ willen noemen. Een training waarbij wellicht niet alle facetten direct te implementeren zijn, maar zeker een aantal wel.

We zijn ervan overtuigd dat je de markt (deels) op een andere manier moet benaderen dan “vroeger” en daar helpt deze training bij. Daarnaast is het krijgen van inzicht in de mogelijkheden van social media inmiddels een belangrijk hulpmiddel aan het worden.

We zijn bezig met een blog-kalender, we leggen “social media” doelstellingen vast voor 2017 en intern zorgen we ervoor dat er meer raakvlakken zijn tussen sales/marketing en onze adviesafdeling.

Nog een tip voor jullie; maak het nog iets concreter met voorbeelden uit de markt, zodat het maken van doelstellingen op dit gebied nog makkelijker wordt.

Maar wij gaan ervoor!”

Albert van Lohuizen, Manager Verkoop Nederland

Brink Climate Systems

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Snel gestructureerd nieuwe contentmarketing ideeën ontdekken?

Contentmarketing: snel en gestructureerd nieuwe ideeën ontdekken   Contentcreatie. Weet je niet welke kennis je nu weer moet gaan delen om online zichtbaar en vindbaar te zijn en blijven? Of denk je dat je niets ‘nieuws’ te melden hebt, dat je klanten toch niet zitten te wachten op jouw verhalen? Gaat het er eigenlijk nog …

Employee advocacy: medewerkers als online ambassadeurs

Checklist zakelijk vloggen

meer blogs

klantmagneet worden

Hoe word je een magneet voor klanten? Hoe word je klantmagneet? Door consequent te bouwen aan vertrouwen. Door je relevante expertise te delen en zo kennisleiderschap te veroveren bij je klanten. Zodat klanten je gaan zien als de gids tijdens hun koopreis, de expert, de bron voor informatie en de adviseur die hen verder helpt. …

3 vragen voor effectieve content

Enthousiasme overtuigt

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten