Masterclass Sales Innovatie – Brink Climate Systems

 

“Wij zijn op dit moment druk bezig met het uitrollen van een aantal plannen die wij als actiepunt hebben gesteld naar aanleiding van de masterclass Sales Innovatie.

Wij hebben de training als zeer waardevol ervaren, er zijn ons mogelijkheden aangedragen waar wij wellicht niet zo snel aan zouden denken. Als ik het moet omschrijven zou ik het ‘een innovatieve training’ willen noemen. Een training waarbij wellicht niet alle facetten direct te implementeren zijn, maar zeker een aantal wel.

We zijn ervan overtuigd dat je de markt (deels) op een andere manier moet benaderen dan “vroeger” en daar helpt deze training bij. Daarnaast is het krijgen van inzicht in de mogelijkheden van social media inmiddels een belangrijk hulpmiddel aan het worden.

We zijn bezig met een blog-kalender, we leggen “social media” doelstellingen vast voor 2017 en intern zorgen we ervoor dat er meer raakvlakken zijn tussen sales/marketing en onze adviesafdeling.

Nog een tip voor jullie; maak het nog iets concreter met voorbeelden uit de markt, zodat het maken van doelstellingen op dit gebied nog makkelijker wordt.

Maar wij gaan ervoor!”

Albert van Lohuizen, Manager Verkoop Nederland

Brink Climate Systems

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

De kracht en pracht van eenvoud in B2B marketing

Eenvoud in B2B marketing Eenvoud is krachtig. Maar ook verrekte moeilijk. Omdat het lastig is te vertrouwen op de essentie. Afgelopen zomer was ik in de bevoorrechte positie om de natuurparken van Alberta en British Colombia in Canada te beleven. En een beleving is het! Het is kijken, ruiken, proeven en bewust ervaren… De pure …

Visuele B2B contentmarketing

Hoe pas je community marketing toe in B2B?

meer blogs

B2B Marketing trends 2018

Marcel Nanning, van B2Bmarketeers.nl vroeg mij om mijn verwachtingen voor B2B marketing in 2018. Hieronder kun je mijn bijdrage lezen. Lees vooral ook de gehele longpost op B2Bmarketeers.nl waarin ook andere B2b marketeers de ontwikkelingen beschrijven en voorspellingen voor 2018 doen. Menselijke marketing in B2B Menselijke business-to-business marketing “Er ontstaat een bepaalde ‘tool-moeheid’ waardoor de …

Collega’s meekrijgen voor content en social media

Korte video’s volop B2B marketingprikkels

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten