Masterclass Sales Innovatie – Brink Climate Systems

 

“Wij zijn op dit moment druk bezig met het uitrollen van een aantal plannen die wij als actiepunt hebben gesteld naar aanleiding van de masterclass Sales Innovatie.

Wij hebben de training als zeer waardevol ervaren, er zijn ons mogelijkheden aangedragen waar wij wellicht niet zo snel aan zouden denken. Als ik het moet omschrijven zou ik het ‘een innovatieve training’ willen noemen. Een training waarbij wellicht niet alle facetten direct te implementeren zijn, maar zeker een aantal wel.

We zijn ervan overtuigd dat je de markt (deels) op een andere manier moet benaderen dan “vroeger” en daar helpt deze training bij. Daarnaast is het krijgen van inzicht in de mogelijkheden van social media inmiddels een belangrijk hulpmiddel aan het worden.

We zijn bezig met een blog-kalender, we leggen “social media” doelstellingen vast voor 2017 en intern zorgen we ervoor dat er meer raakvlakken zijn tussen sales/marketing en onze adviesafdeling.

Nog een tip voor jullie; maak het nog iets concreter met voorbeelden uit de markt, zodat het maken van doelstellingen op dit gebied nog makkelijker wordt.

Maar wij gaan ervoor!”

Albert van Lohuizen, Manager Verkoop Nederland

Brink Climate Systems

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren   Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een  op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat …

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten