Masterclass Sales Innovatie – Brink Climate Systems

 

“Wij zijn op dit moment druk bezig met het uitrollen van een aantal plannen die wij als actiepunt hebben gesteld naar aanleiding van de masterclass Sales Innovatie.

Wij hebben de training als zeer waardevol ervaren, er zijn ons mogelijkheden aangedragen waar wij wellicht niet zo snel aan zouden denken. Als ik het moet omschrijven zou ik het ‘een innovatieve training’ willen noemen. Een training waarbij wellicht niet alle facetten direct te implementeren zijn, maar zeker een aantal wel.

We zijn ervan overtuigd dat je de markt (deels) op een andere manier moet benaderen dan “vroeger” en daar helpt deze training bij. Daarnaast is het krijgen van inzicht in de mogelijkheden van social media inmiddels een belangrijk hulpmiddel aan het worden.

We zijn bezig met een blog-kalender, we leggen “social media” doelstellingen vast voor 2017 en intern zorgen we ervoor dat er meer raakvlakken zijn tussen sales/marketing en onze adviesafdeling.

Nog een tip voor jullie; maak het nog iets concreter met voorbeelden uit de markt, zodat het maken van doelstellingen op dit gebied nog makkelijker wordt.

Maar wij gaan ervoor!”

Albert van Lohuizen, Manager Verkoop Nederland

Brink Climate Systems

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten