Workshop vloggen SintLucas

Verhalenmakers SintLucas- workshop vloggen Marlene Dekkers“SintLucas heeft begin dit jaar een start gemaakt met de Verhalenmakers. Een online ‘platform’ waar o.a. leerlingen en studenten hun verhaal middels een blog of vlog kunnen delen. Een gevalletje trial & error dat bleek te werken!

Om de Verhalenmakers op te leiden tot een hoger niveau heeft Marlene een workshop gegeven met alle ins & outs over vloggen. Marlene wist onze leerlingen en studenten op een scherpe manier te prikkelen betere verhalen te maken.

Met een flinke rugzak kennis en een goed inlevingsgevoel in de doelgroep, heeft ze een mooie combinatie weten te maken van leren en lol maken!”

Anouk Straalman, Adviseur Marketing & Communicatie SintLucas

Anouk Straalman SintLucas - referentie Marketing Accent

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten