Workshop vloggen SintLucas

Verhalenmakers SintLucas- workshop vloggen Marlene Dekkers“SintLucas heeft begin dit jaar een start gemaakt met de Verhalenmakers. Een online ‘platform’ waar o.a. leerlingen en studenten hun verhaal middels een blog of vlog kunnen delen. Een gevalletje trial & error dat bleek te werken!

Om de Verhalenmakers op te leiden tot een hoger niveau heeft Marlene een workshop gegeven met alle ins & outs over vloggen. Marlene wist onze leerlingen en studenten op een scherpe manier te prikkelen betere verhalen te maken.

Met een flinke rugzak kennis en een goed inlevingsgevoel in de doelgroep, heeft ze een mooie combinatie weten te maken van leren en lol maken!”

Anouk Straalman, Adviseur Marketing & Communicatie SintLucas

Anouk Straalman SintLucas - referentie Marketing Accent

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

De kracht en pracht van eenvoud in B2B marketing

Eenvoud in B2B marketing Eenvoud is krachtig. Maar ook verrekte moeilijk. Omdat het lastig is te vertrouwen op de essentie. Afgelopen zomer was ik in de bevoorrechte positie om de natuurparken van Alberta en British Colombia in Canada te beleven. En een beleving is het! Het is kijken, ruiken, proeven en bewust ervaren… De pure …

Visuele B2B contentmarketing

Hoe pas je community marketing toe in B2B?

meer blogs

B2B Marketing trends 2018

Marcel Nanning, van B2Bmarketeers.nl vroeg mij om mijn verwachtingen voor B2B marketing in 2018. Hieronder kun je mijn bijdrage lezen. Lees vooral ook de gehele longpost op B2Bmarketeers.nl waarin ook andere B2b marketeers de ontwikkelingen beschrijven en voorspellingen voor 2018 doen. Menselijke marketing in B2B Menselijke business-to-business marketing “Er ontstaat een bepaalde ‘tool-moeheid’ waardoor de …

Collega’s meekrijgen voor content en social media

Korte video’s volop B2B marketingprikkels

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten