Workshop vloggen SintLucas

Verhalenmakers SintLucas- workshop vloggen Marlene Dekkers“SintLucas heeft begin dit jaar een start gemaakt met de Verhalenmakers. Een online ‘platform’ waar o.a. leerlingen en studenten hun verhaal middels een blog of vlog kunnen delen. Een gevalletje trial & error dat bleek te werken!

Om de Verhalenmakers op te leiden tot een hoger niveau heeft Marlene een workshop gegeven met alle ins & outs over vloggen. Marlene wist onze leerlingen en studenten op een scherpe manier te prikkelen betere verhalen te maken.

Met een flinke rugzak kennis en een goed inlevingsgevoel in de doelgroep, heeft ze een mooie combinatie weten te maken van leren en lol maken!”

Anouk Straalman, Adviseur Marketing & Communicatie SintLucas

Anouk Straalman SintLucas - referentie Marketing Accent

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten